میرسلیم: دولت یازدهم تازه شروع به کار کرده است!

میرسلیم: دولت یازدهم تازه شروع به کار کرده است!
پنج‌شنبه 7 ارديبهشت 1396 - 23:24

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت یازدهم در چند ماه اخیر تازه شروع به کار کرده و فرصت مناسب ۴ سال را از دست‌داده است.

العالم - ایران

سید مصطفی میرسلیم گفت: هزینه‌های تبلیغاتی ما را نظام با پخش برنامه‌ها از طریق صداوسیما تقبل می‌کند و بعد از آن حزب موتلفه اسلامی تأمین هزینه‌ها را بر عهده دارد که به هیچ ارگان دولتی وابسته نیست و فقط پشتیبانی اعضا را دارد.

وی درخصوص فقرزدایی در کشور تصریح کرد: هر استانی با محرومیت خاصی مواجه است و رسیدگی به محرومان باید بر مبنای شناخت وضعیت آنان صورت بگیرد تا از ریشه بتوان آن‌ها را رفع کرد. من و وزرای منتخب وظیفه داریم طبق قانون میزان دارایی خود را اعلام کنیم، آن را که حساب پاک است چه باک است.

میرسلیم گفت: برنامه‌هایی که ما مطرح می‌کنیم در سایه شایسته سالاری مبتنی بر دانش و پاک‌دستی است. کسی که می‌خواهد به مردم خدمت کند نباید اندیشه ثروت‌اندوزی در ذهن داشته باشد. دولت برای خدمت کردن به مردم روی کار می‌آید نه برای ریاست و تکبر ورزی به مردم. اگر مسئول و کارمندی غیر از این کار را در پیش گرفت باید تذکر داد و آنها را به راه درست دعوت کرد.

به گفته وی، ریشه مفاسد از دستگاه اجرایی و مجریان است و از آنجا ممکن است با زد و بند سیاسی به قوه مقننه و یا با رشوه به دستگاه قضایی منتقل شود. قوه مقننه هم هر جا حس کرد که در قوه مجریه زد و بند سیاسی می‌شود فورا باید به قوه اجرایی اطلاع داده شود تا سریعا بررسی و با آن برخورد شود.

وی تصریح کرد: من نه فقط اجازه خواهم داد که رسانه‌ها دست به نقد سازنده بزنند بلکه آنها را تشویق نیز خواهم کرد. در صورت ایجاد اختلاف با تعامل بین قوا می‌توان مشکل را حل کرد و اگر با تعامل حل نشد قانون رهبری را فصل الخطاب همه ما قرار داده‌اند.

به گفته میرسلیم، پدیده ریزگردها در چند ماه اخیر حادث نشده و سالیانی گذشته که به وضع بحرانی امروز رسیده است و حل آن سال‌ها زحمت می‌طلبد اما از همین امروز باید کار را شروع کرد. دولت یازدهم در چند ماه اخیر تازه شروع به کار کرده و فرصت مناسب ۴ سال را از دست‌داده است. برای مقابله با این پدیده باید نهال‌کاری کرد،‌ برخی از سدهایی که زده‌شده کارشناسانه نبوده و باید از مسیر بهره‌برداری خارج شود مگر برای جلوگیری از خطر سیل و تخریب.

پربیننده ترین خبرها