آخرین روز رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا- ترکمنستان،

فردا 4 وزنه بردار کشورمان روی تخته می روند

فردا 4 وزنه بردار کشورمان روی تخته می روند
جمعه 8 ارديبهشت 1396 - 23:20

براری، هاشمی، ربیعی و تیموری 4 وزنه بردار کشورمان فردا در میدان قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف حریفان خود در اوزان 105 و 105+ کیلوگرم می روند.

العالم ـ ایران
آخرین روز مسابقات وزنه برداری قهرمانی رده سنی بزرگسالان قاره آسیا در عشق آباد ترکمنستان فردا (شنبه 9 اردیبهشت) با برگزاری رقابت وزنه برداران اوزان 105 و 105+ کیلوگرم در سالن المپیک این شهر به اتمام می رسد.

برهمین اساس محمدرضا براری و علی هاشمی ملی پوشان دسته 105 کیلوگرم از ساعت 11 صبح به وقت تهران روی تخته می روند. سپس در پایان این دوره از  مسابقات رامین ربیعی و همایون تیموری نمایندگان دسته فوق سنگین از ساعت16:45 به وقت تهران کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همچنین در استارت لیست نهایی گروه(A)دسته 105 کیلوگرم، "محمدرضا براری" با رکورد ورودی 395کیلوگرم در جایگاه نخست است و "علی هاشمی" دیگر ملی کشورمان در وزن 105 کیلوگرم با رکورد ورودی 360 کیلوگرم در رتبه هفتم جای دارد. "سئو" از کره جنوبی با رکورد ورودی 375 کیلوگرم دوم است و "موچیدا" از ژاپن و "ایوان افرئموف" از ازبکستان در رده ها بعدی قرار دارند.

گفتنی است؛ در استارت لیست نهایی گروه(A)دسته 105+ کیلوگرم هم "چن" از تایپه با رکورد ورودی 430 کیلوگرم در صدر ایستاده و "رستم دوجانگابائف" از ازبکستان با 420 کیلوگرم در جایگاه دوم است. رامین ربیعی وهمایون تیموری دو ملی پوش سنگین وزن کشورمان با رکورد ورودی 400 کیلوگرم به همراه توچیف از ترکمنستان پس از در رده های بعدی قرار گرفته اند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها