رئیسی: شرایط معیشتی مردم قابل تحمل نیست

رئیسی: شرایط معیشتی مردم قابل تحمل نیست
شنبه 9 ارديبهشت 1396 - 20:33

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی مظهر خوبی‌ها و پاکی‌ها بوده است، گفت: ضعف مدیریت اجرایی شرایط کشور را به نقطه غیرقابل تحمل رسانده است.

العالم - ایران

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در عصر امروز در جمع حامیان خود در محل سالن شهدای هفت‌تیر سخن می‌گفت، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مظهر خوبی‌ها و پاکی‌ها بوده است، گفت: امروز حضور در عرصه انتخابات و قرار گرفتن در معرض اداره ملت ایران حقیقت و واقعیت است چرا که رای مردم سرنوشت‌ساز و موثر است.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد، تصریح کرد: برای هر منصفی شرایط اقتصادی و معیشتی مردم قابل تحمل نیست. ضعف مدیریت اجرایی کشور، شرایط را غیرقابل تحمل کرده و شرایط کشور نیازمند تحول در مدیریت اجرایی است و این تحول باید به عنوان گام اول برداشته شود.

رئیسی با بیان اینکه، "مدیریت اجرایی نیازمند مدیریتی انقلابی، جهادی و قدرتمند است"، گفت: 40 درصد از تحصیل کرده‌‌ها و 30 درصد از جوانان بیکار هستند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: در بحث مسکن مهر، آقایان مردم را ناامید کردند و کسانی که امید مردم از بین برده‌اند باید پاسخگو باشند. وام‌های 5 هزار میلیارد تومانی را به مشتری‌های بد حساب بانک‌ها داده اند اما به جوانان وام‌ نمی‌دهند؛ آیا این درست است که چند نفر نقدینگی کشور را در اختیار داشته باشند؟.

وی گفت: برخی تصور کرده‌اند که بنده طلبه، به عنوان رقیب این دولت هستم؛ رقیب این دولت عملکرد 4 ساله اوست. امروز 11 میلیون جوان آماده ازدواج داریم اما آنها شغل و مسکن ندارند؟

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها