برنامه رادیویی محمدباقر قالیباف حذف شد

برنامه رادیویی محمدباقر قالیباف حذف شد
يکشنبه 10 ارديبهشت 1396 - 18:24

برنامه گفت‌وگوی رادیویی محمدباقر قالیباف که قرار بود عصر امروز از رادیو ایران پخش شود، حذف شد.

العالم ـ ایران

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برنامه گفتگوی رادیویی محمدباقر قالیباف که قرار بود عصر امروز پخش شود به علت اصلاحات زیاد کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات و عدم امکان اصلاح، توسط صداوسیما حذف و به جای آن صوت برنامه "رو به دوربین" شبکه یک مجدداً پخش شده است.

قالیباف در این برنامه اظهار داشت: بنای من این نیست که امشب درباره قالیباف صحبت کنم بلکه می‌خواهم با مردم عزیزمان صحبت کنم در ارتباط با ایران. در رابطه با کشورمان. در ارتباط با فرزندان و خانواده هایمان. نسل آینده مان و زندگی امروزمان.

قالیباف تاکید کرد: وقتی می‌خواهم از ایران عزیز صحبت کنم قصدم این نیست که برگردم به تاریخ بزرگ این ملت و این کشور بزرگ و به یادماندنی. قصد دارم بیشتر درباره امروز و واقعیتهای امروز جامعه مان که مسائل و مشکلات امروز یکایک من و شماست سخن بگویم.

وی ادامه داد: می‌خواهم از واقعیتهایی سخن بگویم که شاید دو گروه خوششان نیاید. بعضی مسئولان دولتی امروز شاید علاقه شنیدن این موضوعات را نداشته باشند و بخشی از افراد تافته جدا بافته از مردم هستند.البته آنها بسیار افراد محدودی هستند. شاید به تعبیر من کمتر از 4 درصد جامعه ما باشند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: من امروز می‌خواهم از واقعیتها سخن بگویم، از واقعیتی که امروز مردان ما در مسائل اجتماعی و بخصوص رسیدگی به آسیبهای اجتماعی در حاشیه هستند

به گزارش تسنیم، قالیباف اظهار داشت: امروز در حوزه مسائل سیاسی مردم ما اگر در صحنه هم هستند به صورت مقطعی است و از همه مهمتر اینکه در حوزه اقتصاد مردم ما را از گردونه مسائل اقتصادی اخراج کرد‌ه‌اند. در صحنه فرهنگ کنار زده هستند. فرصت مناسب برای بروز استعدادها و ظرفیتهای خودشان را نمی بینند.

وی تاکید کرد: امروز می‌خواهم واقعیتهایی را به شما عزیزان بگویم که 10 درصد جمعیت ما فقیر هستند. فقر مطلق. برای ابتدایی ترین مسائل زندگی خود دچار چالش هستند. اگر می‌گوییم گرسنه می‌خوابند حرف گزافی نگفتیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها