خشم رسانه صهیونیستی ازاظهارات ضد اسراییلی وزیر آلمانی

خشم رسانه صهیونیستی ازاظهارات ضد اسراییلی وزیر آلمانی
يکشنبه 10 ارديبهشت 1396 - 18:29

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت اظهارت ضداسرائیلی وزیر امور خارجه آلمان احتمالا به خاطر جذب آراء یهودی ستیزان در انتخابات فدرالی آینده آلمان است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت: حملات زیگمار گابریل، وزیر امور خارجه آلمان ضد مشروعیت اسرائیل (رژیم صهیونیستی) ممکن است در واقع به خاطر پیروزی در انتخابات فدرالی در ماه سپتامبر باشد.

در این گزارش آمده است: حملات مستمر زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان ضد مشروعیت دولت اسرائیل (رژیم صهیونیستی) ممکن است در واقع به خاطر پیروزی در انتخابات فدرالی در ماه سپتامبر باشد. خبرنگاران و کارشناسان آلمانی دریافته اند که تازه ترین دور از احساسات ضدیهودی در واقع شیوه گابریل برای پیروزی در انتخابات فدرالی آلمان است. گابریل روز شنبه به یک روزنامه آلمانی گفت: دولت کنونی، نماینده اسرائیل نیست. یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان روز شنبه به جروزالم پست گفت در این باره هیچ اظهارنظری نخواهد کرد.

تازه ترین حمله گابریل به اسرائیل پس از آن اتفاق افتاد که وی باز هم با دو انجیاوی چپ افراطی اسرائیل دیدار کرد؛ این دو انجیاو، به گفته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، بر خلاف امنیت ملی و نیروهای مسلح اسرائیل عمل می کنند. گابریل پیشنهاد ملاقات با بنیامین نتانیاهو را در روز سه شنبه رد کرد.

پربیننده ترین خبرها