جمنا: شاید رئیسی و قالیباف هیچ‌یک انصراف ندهند

جمنا: شاید رئیسی و قالیباف هیچ‌یک انصراف ندهند
يکشنبه 10 ارديبهشت 1396 - 20:14

وحید‌دستجردی، سخنگوی جمنا، گفت شاید هر دو کاندیدای جمنا تا پایان انتخابات در صحنه بمانند تا یک نه بزرگ به دولت بگویند.

العالم - ایران

مرضیه وحید‌دستجردی ساعتی پیش در جشن میلاد اسوه شجاعت و مقاومت که به همّت کمیته بانوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: بانوان ایرانی نمونه‌ زنان و دختران مسلمانی هستند که نه تنها برای ایران بلکه برای همه مسلمانان الگو و اسوه هستند.

وی افزود: مردان ما امروز برای اینکه دشمن به مرزهای ما وارد نشود از حرم امن دفاع می‌کنند؛ همان کاری که امام حسین(ع) انجام داد و همه اهل بیت خود را برداشتند و برای دفاع از اسلام حرکت کردند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به وجود فاصله طبقاتی در جامعه تصریح کرد: پیامبر اسلام(ص) با اینکه تمام ثروت دنیا برای ایشان بود؛ اما در فقر زندگی می‌کردند و دخترشان چادر وصله دار سر می‌کردند، آیا پیامبر نمی‌توانست از بیت‌المال استفاده کند؟ آیا امیرالمؤمنین نمی‌توانست از رانت‌ها استفاده کند؟ تیرهایی که به امام حسین(ع) اصابت می‌کرد از سوی مرفهان بی‌درد بود.

وحید دستجردی با بیان اینکه زیارت عاشورای امام حسین(ع) تضمین شده است عنوان کرد: خداوند می‌فرماید هرکس زیارت عاشورا بخواند مشمول رحمت الهی قرار می‌گیرد؛ چون از جانب خداوند نازل شده است و امام حسین همه عزیزانش را در این راه فدا کرد.

وی در بخش دیگری سخنان خود با بیان اینکه مردم ورامین همیشه در صحنه هستند و سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند، گفت: زمانی در این منطقه امکانات بسیاری کمی وجود داشت؛ اما اکنون وضعیت بسیار بهبود یافته، که این نتیجه انتخاب نیروهای خدمتگزار است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: محل اعلام موجودیت جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در محل شهدای هفتم تیر در سرچشمه بود، که در دو مجمع عمومی که تاکنون تشکیل شده همه اقشار به ویژه بانوان نیز در مجمع حضور داشتند.

حضور کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، یک نه بزرگ به دولت است

وحید دستجردی با بیان اینکه جبهه مردمی زبان گویای مردم و مطالبات آن‌ها است، اظهار داشت: آنچه حائز اهمّیت است، ماندگاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است، و این‌گونه نیست که صرفاً انتخاباتی تشکیل دهد و کنار بکشد، بلکه با روی کار آمدن هر دولتی همواره در کنار مردم می‌ماند و مطالبات مردمی را پیگیری می‌کند.

وی افزود: این جبهه برای شماست و باید نقش جدی در آن ایفا کنید، بدون تشکیلات ما نمی‌توانیم به خواسته‌های خود برسیم، ما می‌خواستیم از بین بدنه مردم و از پایین کاندیداها انتخاب شوند نه پشت درهای بسته فردی را انتخاب و به مردم معرفی کنیم، قرار بر این بود که هر فردی که رای نهایی مردم را داشته باشد، بقیه اعضاء به حکم وحدت کنار بروند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در مورد وجود دو کاندیدا از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و احتمال تفرقه میان آن‌ها بیان کرد: در پایان مناظره سوم، آراء کاندیداها مشخص می‌کند و احتمالات به ما می‌گوید که شاید هر دو این کاندیداها تا پایان انتخابات حضور داشته باشند تا یک نه بزرگ به دولت بگویند؛ چرا که سبد آرا این دو نفر متفاوت است و کنار رفتن یکی از این دو نفر ممکن است ما را به هدف نرساند.

وحید دستجردی گفت: باید هر دو کاندیدای جبهه مردمی برای مرحله اول انتخابات در صحنه باشند؛ آنچه برای ما مسجل است اینکه این دو کاندیدا برادرانه و دوستانه وارد کارزار شده‌اند تا به مردم خدمت کنند و هر دو در جبهه اعلام کردند که به نفع هر کدام که رأی بیشتری داشته باشند، کنار می‌روند.

وی اظهار داشت: امروز دشمن از این مردم نگران است و امیدواریم خدمتگزاری بیاید که نخواهد رئیس‌ جمهور فرانسه برای ما شغل ایجاد کند و شبانه و روز به مردم خدمت کند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: چرا باید شاهد باشیم که هر روز یکی از کارخانه‌های ما تعطیل می‌شود؛ چرا جوان ما باید بیکار باشد، چرا باید بین مردم تبعیض باشد و وقتی مردم در فقر زندگی می‌کنند، عده‌ای حقوق نجومی بگیرند، می‌خواهند باز هم گزارش ۱۰۰ روزه بدهند، ما این خجالت‌ها را به کجا ببریم؟!

 

پربیننده ترین خبرها