ساده ترین و پردرآمدترین شغل ها!

ساده ترین و پردرآمدترین شغل ها!
چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396 - 15:19

معمولا مفهوم کار با زحمت و عرق ریختن و خستگی عجین است اما کارها و شغل هایی هم هستند که از این قاعده مستثنا هستند؛ این کارها بسیار ساده هستند و از آن مهمتر در مقایسه با حداقل زحمتی که دارند، از درآمد قابل توجهی برخوردارند.

العالم - گوناگون

البته آسان بودن برخی از این کارها مستلزم زحمتی است که قبلا کشیده شده است اما برخی دیگر هیچ تجربه و مهارت خاصی را نمی طلبند. سایت "ریت مای جاب"، تعدادی از این شغل ها را معرفی کرده است:

بازیکن بازی های ویدیویی
شرکت های بازی های ویدیویی افرادی را برای صرفا آزمایش بازی های جدید و نسخه های جدید بازی های قدیمی استخدام می کنند واین بدان معناست که فرد استخدام شده با یک تیر دو نشان می زند اول اینکه قبل از هر کسی بازی های جدید را امتحان می کند دیگر اینکه درآمدی بالغ بر 50 هزار دلار دریافت می کند.

به گردش بردن سگها
بردن سگ ها به گردش صبح گاهی و عصرگاهی یکی دیگر از کارهای پردرآمد است؛ بسیاری از مالکان هستند که حاضرند برای گردش یک ساعته سگ هایشان 50 دلار بدهند. و از آنجا که هر مستخدم می تواند هر ساعت تعداد زیادی سگ را به گردش ببرد، آخر هر ماه پول قابل توجهی به جیب زده است.

ناظر موتور برق
این کار در نگاه اول ممکن است دشوار به نظر بیاید. کسی که عهده دار این کار می شود باید موتور برق را به کار انداخته و برق را میلیون ها خانه برساند یا قطع کند. در حالی که در اصل کار چنین شخصی صرفا فشار دادن چند تا دکمه است که اصلا کار پیچیده ای نیست. کسی که تجربه کافی داشته باشد می تواند تا 73 هزار دلار درآمد کسب کند.

ماساژور
این شغل، ماهیت ساده ای دارد زیرا در نهایت عبارت است از ایجاد جو آرامش است که نفع آن به شخص ماساژور هم می رسد. شخص به محض کسب مجوز مناسب، کار خود را برای رسیدن به درآمدی بالغ بر 51 هزار دلار آغاز می کند.

بینایی سنجی
درست است که این شغل مستلزم تجربه و مهارت زیاد و دوره تحصیل طولانی است اما در نهایت تمام کار را تجهیزات و ماشین آلات چشم پزشکی انجام می دهد و کار پزشک بسیار راحت می شود و تنها کاری که او باید انجام دهد عوض کردن عدسی ها و استفاده از تجربه خود در استفاده از ماشین ها و تعیین شماره عینک است. او در مقابل این کار آسان و اندک، درآمدی حدود 125 هزار دلار به دست می آورد.

مربی شخصی
درست است که ورزش کردن کار سختی است اما تماشای ورزش کردن مردم اصلا کار سختی نیست. کار مربی شخصی صرفا تعیین رژیم های غذایی و آموزش و توصیه و تشویق است در عوض درآمدی بالغ بر 55 هزار دلار دریافت می کند.

مراقب خانه
یکی از کارهای بسیار ساده، مراقبت خانه هاست. زیرا ترس از سرقت یا سهل انگاری صاحبان برخی خانه ها را بر آن می دارد تا اشخاصی را به عنوان مراقب استخدام کنند؛ تنها کاری که این افراد باید انجام دهند این است این است که در زمان غیاب صاحب خانه، مثلا در زمان سفر، در خانه بماند. این کار 100 دلار در روز درآمد دارد.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها