رئیسی در جمع علما و اعضای شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

رئیسی در جمع علما و اعضای شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
شنبه 16 ارديبهشت 1396 - 17:47

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرایط اقتصادی و بیکاری در جامعه بیداد می‌کند و ۱۷ هزار کارگاه تعطیل‌شده در کشور وجود دارد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در دیدار اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از آیت‌الله یزدی اظهار داشت: شرایط امروز کشور و منطقه شرایط خاصی است و عزت و اقتدار امروز نظام در درجه اول مدیون شهدای انقلاب و بعدازآن حضور جوانان پرشور در همه عرصه‌هاست.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز کرد: مؤلفه‌های قدرت در کشور مردم هستند و حضور مردم در عرصه‌های مختلف سبب دور شدن سایه جنگ از کشور شده است.

وی بابیان اینکه ایران نقطه امید کشورهایی مظلوم و آزادی‌خواه جهان است و معادلات منطقه‌ای بدون حضور ایران قابل‌حل نیست، افزود: در ایران مؤلفه اصلی قدرت، مردم با ایمان است و کارآمدی قدرت نظام نیز با مردم  بیشتر می‌شود ولی متأسفانه در داخل کشور به اقتدار و قدرت ملی خدشه وارد شده است.

رئیسی با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در کشور خاطرنشان کرد: این اتفاقات در شءن مردم ایران نیست و شرایط اقتصادی و بیکاری در جامعه بیداد می‌کند و 17 هزار کارگاه تعطیل‌شده در کشور وجود دارد.

وی اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: متأسفانه اقدامات عملی در این زمینه رخ نداده و شرایط به شکلی پیش رفته است که همه‌جا شاهد فقر مطلق هستیم.

 

منبع : تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها