«دست مرده» روسیه در کمین آمریکا!

«دست مرده» روسیه در کمین آمریکا!
يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 - 13:10

عضو کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه اعلام کرد اگر آمریکا روسیه را هدف حمله هسته ای قرار دهد کارش تمام خواهد شد.

العالم - روسیه

پیتر رومانوف گفت: من در یک نشست محرمانه در زمان اتحاد جماهیر شوروی شرکت کردم و شاهد بررسی طرح سامانه «دست مرده» بودم از این رو اگر آمریکا به پایگاه های ما حمله کند این سامانه خاک آمریکا را هدف حمله موشکی قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد که آمریکا اطلاعات کاملی از توان نظامی دست مرده روسیه دارد و البته آمریکایی ها مردمی واقع گرا هستند و از روسیه می ترسند وگرنه خیلی پیش از این وارد جنگ علیه مسکو می شدند.

 دست مرده روسیه که به عنوان perimeter(محیط یا پیرامون) نیز شناخته میشود.این سیستم میتواند در صورت شناسایی حمله ی اتمی به خاک روسیه با استفاده از سنسور های نور-سنسور های حساس به فشار- سنسور های تشخیص مواد رادیو اکتیو و سنسور های حساس به فشار بیش از حد خود به طور خودکار باعث فعال سازی موشک های بالستیک قاره پیمای روسیه(ICBM) شود.. با استناد به بیشتر منابع نظامی روسیه این سیستم معمولا خاموش است و فقط طی بحران های خطرناک فعال می شود اگر چه گفته میشود این سیستم همواره در حالت آماده به کار قرار دار و آماده است که در صورت لازم در راستای اهداف خود به کار گرفته شود. این سیستم در دوران جنگ سرد راه اندازی شد.

 202

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها