شوک فعالان محیط زیست از رفتار فرزندان ترامپ +عکس

يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 - 13:49

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار عکس هایی از فرزندان دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در کنار حیوانات شکار شده آن را "شوک آور" خواندند.

العالم - آمریکا
در این عکس ها فرزندان ترامپ در کنار حیواناتی که صرفا برای تفریح آنها را شکار کرده اند، ایستاده اند. این در حالی است که تلاش فراوانی برای حفاظت از حیات وحش آفریقا می شود.
درست است که این عکس ها مربوط به سال 2010 هستند اما فعالان محیط زیست تأکید دارند که سرگرمی فرزندان ترامپ هنوز هم شکار حیوانات وحشی است.
این عکس ها برای اولین بار در سال 2015 توسط "میا فارو"، هنرپیشه آمریکایی و پس از کشته شدن شیر مشهور به "سیسیل" در یک عملیات شکار غیر قانونی منتشر شدند. "سیسیل" یکی از قدیمی ترین و مشهورترین شیرهای زیمبابوه بود که در بزرگترین منطقه حفاظت شده این کشور به قتل رسید.
ترامپ بارها به خصوص در زمان تبلیغات انتخاباتی اش با دفاع از کار فرزندانش گفته بود که آنها تعقیب و شکار را دوست دارند.
ترامپ در دفاع از کار فرزندانش گفته بود که آنها شکارچی هستند و شکار برایشان مثل بازی گلف فقط یک تفریح است.
در این عکس ها پسران ترامپ را می بینیم که با یک پلنگ بی جان و یک فیل و یک تمساح که گویی بر درخت دار زده شده است و یک گاومیش عکس گرفته اند.
یکی از پسران ترامپ با آب و تاب از علاقه مندی اش به شکار گفته ومی گوید آخر هر هفته تقریبا به شکار می رود.
شرکتی که این تور را ترتیب داده و عکس های فرزندان ترامپ را منتشر کرده اعلام کرده است که این تور مسافرتی کاملا قانونی بوده است.
اما فعالان محیط زیست خشم و نارضایتی خود را از ترتیب دادن این گونه تورهای مسافرتی و کشتار حیوانات وحشی آنهم فقط برای تفریح، اعلام کرده اند.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها