هشدار جنبش النجبای عراق به بحرين و عربستان

هشدار جنبش النجبای عراق به بحرين و عربستان
يکشنبه 17 ارديبهشت 1396 - 16:45

یکی از فرماندهان جنبش النجبای عراق ضمن واکنش به سخنان اخیر ولیعهد عربستان علیه جمهوری اسلامی ایران درباره پیامدهای خطرناک محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین هشدار داد.

به گزارش پایگاه اینترنتی منامه پست، ابو مجاهد تأکید کرد: محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم اقدامی مجرمانه است که رژیم مستبد بحرین در آستانه ارتکاب آن است.
وی درباره پیامدهای صدور حکم علیه شیخ عیسی قاسم هشدار داد.
ابو مجاهد با اشاره به اینکه پافشاری رژیم بحرین بر محاکمه آیت الله قاسم زمینه را برای واکنشهای شدید فراهم می کند که این رژیم فرسوده و سست بنیاد تحمل آن را ندارد، خاطر نشان کرد: همه گروههای مبارز عراقی در کنار ملت مظلوم بحرین و آیت الله شیخ عیسی قاسم ایستاده اند و تأکید می کنند که اجازه نخواهند داد به مقام این شیخ جلیل که نماد ملت بحرین و ملتهای منطقه در همه زمینه هاست، هتک حرمت شود.
ابو مجاهد تأکید کرد: هرگونه هتک حرمت شیخ عیسی قاسم، تعرض خطرناک به یک شخصیت برجسته و  عبور از همه خط قرمزهاست که واکنشهای شدید و مؤثری را در پی خواهد داشت و تا زمانی که رژیم بحرین بر ادامه این تعرضهای خطرناک پافشاری می کند متوقف نخواهد شد.
وی افزود: رژیم بحرین باید بفهمد که شیخ عیسی قاسم تنها نیست و ملت بحرین در دفاع از او تنها نخواهند بود.
ابو مجاهد تأکید کرد جنبش النجبا آمادگی بالایی برای مرحله آینده دارد و به مقامات ستمگر بحرین اخطار جدی می دهند که به مسیر درست خود بازگردند و مرتکب جسارتی نشوند و پیامدهای ناشی از آن را بررسی کنند، در غیر این صورت بدون هشدار قبلی با همه انواع مقاومت روبرو خواهند شد.
عضو ارشد جنبش النجبا تأکید کرد: جنگ اصلی با رژیم آل سعود و همان کسی است که این حکومت مستبد را در بحرین تحریک می کند و با اظهارات خصمانه جانشین ولی عهدش علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند در سراسر منطقه تنش زایی کند.
وی خاطر نشان کرد: امروز عربستان پس از تلفات خفت باری که در عراق، سوریه و یمن داشته است تلاش می کند برای خود جای پایی در منطقه پیدا کند.
ابو مجاهد افزود: تلاش برای به دست آوردن  پیروزی خیالی در بحرین به این آسانی نخواهد بود.

پربیننده ترین خبرها