روحانی: هر زمان زنان به صحنه آمدند کار را تمام کرده اند

روحانی: هر زمان زنان به صحنه آمدند کار را تمام کرده اند
سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 - 19:10

رییس جمهوری با بیان اینکه درجامعه ما هر زمان که زنان جامعه ما به صحنه آمدند کار را تمام کرده اند گفت: انقلاب نیز زمانی پیروز شدیم که زنان به خیابان ها آمدند. امروزهم در انتخابات اگر زنان ما به صحنه بیایند و پای صندوق حضور پیدا کند، ما در انتخابات پیروز خواهیم شد.

العالم ـ ایران

حسن روحانی عصر امروز (سه شنبه) درهمایش زنان حامی روحانی در ورزشگاه شیرودی تهران اظهارداشت: حیفم آمد به محضر شما نیایم و خدمت شما سلام و خسته نباشید نگم. امروز ما در یک مقطع بسیار حساس تاریخی قرار داریم و سرنوشت خودمان را در جمعه آینده می خواهیم تعیین کنیم.
وی تاکیدکرد: راهی را که در سال 92 انتخاب کردیم و برگزیدیم و امروز هم عده ای از ادامه آن شرایط و تحول بیشتر در جامعه ما نگران هستند.
وی تصریح کرد: در جامعه ما هر زمان که زنان جامعه ما به صحنه آمدند کار را تمام کرده اند درانقلاب هم زمانی پیروز شدیم که زنان به خیابان ها آمدند. امروز هم در انتخابات اگر زنان ما به صحنه بیایند و پای صندوق حضور پیدا کند ما در انتخابات پیروز خواهیم شد.
روحانی اظهار داشت: یک وظیفه بیشتر نداریم همه باید به پای صندوق بیاییم که اگر همه بیایند ما در انتخابات پیروز می شویم.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 1396 در کشور برگزار می شود.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها