علمای بحرین حضور هیأت صهیونیستی در منامه را محکوم کردند

علمای بحرین حضور هیأت صهیونیستی در منامه را محکوم کردند
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 12:15

علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حضور هیأت صهیونیستی در منامه تأکید کردند که نظام بحرین با این کار خط خود را از ملت جدا می‌کند.

العالم-بحرین
علمای بحرین در بیانیه‌ای با اشاره به حضور یک هیأت ورزشی رژیم صهیونیستی در کنگره فیفا که قرار است روز پنجشنبه در منامه برگزار شود، تأکید کرد که نظام بحرین با این کار نشان می‌دهد که خط خود را از ملت بحرین و قضایای اصلی آن از جمله قضیه فلسطین و اماکن مقدس اشغالی که تحت اشغال دشمنان اسلام و مسلمانان قرار دارد، جدا کرده است.

در این بیانیه آمده است: هنوز خون «فاطمه حجیجی» دختر مسلمان و عرب فلسطینی خشک نشده و در حالیکه اسرای آزاده ما در زندان‌های رژیم اشغالگر اسرائیل در انتظار حمایت از اعتصاب غذا و نبردشان هستند، برخی رژیم‌های منتسب به عربیت و اسلام از قاتلان دخترشان استقبال می‌کنند بدون آنکه ذره‌ای شرم، شرف، مردانگی و غیر عربی و اسلامی داشته باشند.

بنابر گزارش شبکه المنار، تحصن‌کنندگان در مقابل منزل آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین در میدان‌ الفداء در منطقه الدراز نیز با سر دادن شعارهایی میزبانی منامه از هیأت صهیونیستی را محکوم کردند.

تظاهرات‌کنندگان سفر این هیأت صهیونیستی به بحرین را اهانت به ملت این کشور که همواره در کنار ملت فلسطین بوده و از پایداری آن در برابر کشتار صهیونیست‌ها حمایت کرده‌ است، برشمردند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات شعارهایی به نشانه همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب‌کننده غذا سر دادند./فارس

پربیننده ترین خبرها