میرسلیم: زاویه داشتن با رهبر انقلاب فرجام ندارد

میرسلیم: زاویه داشتن با رهبر انقلاب فرجام ندارد
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 14:16

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه زاویه داشتن با رهبری فرجام ندارد، گفت: کسی که با رهبرانقلاب فاصله داشته باشد لیاقت اداره امور کشور را ندارد.

العالم- ایران

 سیدمصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مسجد امام علی‌النقی(ع) اسلامشهر گفت:کسی که با رهبرانقلاب فاصله داشته باشد لیاقت اداره امور کشور را ندارد.

وی با بیان اینکه زاویه داشتن با رهبری فرجام ندارد، اظهار داشت: اگر کسی که می‌خواهد در آینده سرکار بیاید با مقام معظم رهبری فاصله داشته باشد، کشور به سرانجام مطلوب نخواهد رسید.

میرسلیم با تاکید بر اینکه تا ریشه فساد را نخشکانیم، نمی‌توانیم شاهد رشد و شکوفایی کشور باشیم، تصریح کرد: من بر این اعتقادم اگر قرار باشد دولتی تشکیل شود، باید آدم های پاکدست به کار گرفته شوند و نباید افرادی روی کار بیایند و مسئولیتی به آن‌ها داده شود که چشم‌شان به جیب مردم است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: من وعده‌های کشکی نمی‌دهم. می‌خواهم به صحنه بیایم و براساس تجربیات علمی، فنی و با اتکا به جوانان و استفاده از پتانسیل‌های داخلی زمینه رشد کشور را فراهم کنم.

وی با بیان اینکه اگر شاخصه‌های لازم را درمن می‌بینید، به سراغم بیایید وگرنه به سراغ فرد دیگری بروید، خاطرنشان کرد: باید اصل را برای خدمت به مردم و رفع محرومیت گذاشت نه اینکه هرطوری بشود یارانه را توزیع کنیم.

میرسلیم ادامه داد: مردم کسی را می‌خواهند که سر کار بیاید و عمل کند تا اینکه شعار دهد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان تاکید کرد: اگر آمدید و به کسی که اهل کار و عمل نیست رای دادید، بدانید که سرنوشت کشور 4 سال دیگر هم به فنا رفته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها