ماجرای تهدید به انفجار هواپیمای عربستانی در مسیر مصر

ماجرای تهدید به انفجار هواپیمای عربستانی در مسیر مصر
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 14:44

مسئولان فرودگاه قاهره، برای استقبال از هواپیماهای خطوط هوایی عربستان " فلای ناس " از مبدا جده وضعیت فوق العاده اعلام کردند.

 العالم - مصر

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، منابع مصری اعلام کردند  که عصر روز سه شنبه یکی از مسافران این هواپیما تهدید به انفجار کرده بود که البته دستگیر و برای بازجویی به یکی از نهادهای امنیتی منتقل شد.

بر اساس اعلام خبرگزاری " د پ ا " آلمان، برخی منابع آگاه فرودگاه قاهره اعلام کردند، برج مراقبت از مدیر پرواز " فلای ناس " شماره 567 که از جده پرواز کرده بود پیامی مبنی بر ضرورت حضور نیروهای امنیتی به هنگام فرود هواپیما دریافت کرد زیرا یکی از مسافران تهدید کرده بود هواپیما را منفجر می کند.

بعد از این رویداد در همه واحدهای ذیربط مصری وضعیت آماده باش اعلام شد و خودروهای امدادرسان و آتشنشان به پایگاه 17 فرودگاه اعزام شدند.

نیروهای امنیتی به محض فرود هواپیما، سواربرآن شده  و مسافر تهدید کننده را دستگیرو وی را برای بازجویی به یکی از نهادهای امنیتی منتقل کردند ومسافران بدون وقوع حادثه ای از هواپیما پیاده شده و کاملا عادی به سالن وارد شدند.

مقام های مسئول فرودگاه بین المللی قاهره بازجویی از این مسافر تهدید کننده را آغازکردند. یک منبع امنیتی نیز گفت: اطلاعات و برداشت های اولیه  بیانگر عدم توازن روحی روانی وی است.

رسانه های محلی به نقل از این  منبع افزود گروهی از افسران  برای بازجویی از این مسافر به فرودگاه آمده و موضع امنیتی وی را برای تهدید انفجار هواپیما بررسی کردند.

این منبع گفت :مسافر مذکور 34 ساله  و از استان الغربیه است و بازجوها در حال ارزیابی حالات و روحیات وی هستند که آیا وی مواد الکلی استفاده کرده یا دارای مشکلات روحی روانی است.
217
 

پربیننده ترین خبرها