سه خودرو جدید تا پایان سال وارد بازار می شود

سه خودرو جدید تا پایان سال وارد بازار می شود
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 - 23:37

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت : تا پایان امسال 3 خودرو جدید در صنایع خودروسازی کشور تولید و روانه بازار می شود.

العالم - ایران

منصور معظمی در حاشیه نشست انجمن قطعه سازان خودرو برزیل در (ایدرو) با بیان اینکه مردم ایران به تدریج از نتایج سرمایه گذاریهای انجام شده در صنعت خودرو کشور بهره مند می شوند ، افزود: برزیل یکی از کشورهایی است که فرصت های فراوانی در صنعت خودرو و قطعه سازی دارد و به همین خاطر ما امروز میزبان شرکت های برزیلی برای مشارکت و سرمایه گذاری در صنعت قطعه سازی در ایران و در سطح منطقه هستیم.

وی گفت : ایدرو بدنبال بنگاه داری و در اختیار داشتن صد درصد سهام نیست ، سیاست ایدرو توسعه صنعتی کشور از طریق مشارکت با بخش خصوصی داخلی و خارجی است.

معظمی افزود : تاکنون 6 قرارداد با شرکتهای خارجی در صنعت خودرو منعقد شده است که پژو 2008 نخستین محصول مشترک ایران و فرانسه هفته گذشته رونمایی و وارد بازار شد.

وی گفت : باتوجه به تصمیماتی که در صنعت خودرو گرفته شده خیلی به آینده خوشبین هستم و امیدوارم مردم از محصولات جدید بویژه از کیفیت و قیمت آنها راضی باشند. 

سفیر برزیل در ایران هم با بیان اینکه نقش ما تسهیل روابط بین شرکتها و بنگاههای برزیل و ایران است ، گفت : علاقه بسیار زیادی بین بخش خصوصی و دولتی دوکشور برای توسعه همکاریها وجود دارد و با توجه به ارتباطات خیلی خوبی از سال گذشته شکل گرفته و امیدوارم علاوه بر روابط تجاری ، فعالیت های مربوط به سرمایه گذاری هم میان دو کشور گسترش یابد. 

رودریگوسانتوس افزود : ما نه تنها باید همکاری ها را با ایران افزایش دهیم بلکه این همکاری ها را تقویت و برای دوره زمانی طولانی تعریف کنیم و ایدرو می تواند به بخش خصوصی برزیل کمک کند.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها