رئیسی: بین غارتگران و حقوق مردم دیوار می‌کشیم

رئیسی: بین غارتگران و حقوق مردم دیوار می‌کشیم
پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1396 - 00:43

سید ابراهیم رئیسی گفت: از برکات انقلاب، امام راحل و خون شهدا این است که رای مردم ما تشریفاتی نیست.

العالم - ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این نامزد ریاست جمهوری در اجتماع بزرگ مردمی در مصلای شهریار افزود: جوانان حماسه های بسیار افریدند و افتخارات بسیار نصیب  ملت کردند اما اکنون شاهد مشکلات در معیشت مردم هستیم و اقتصاد ما همپای دیگر بخش ها پیش نرفته است.
وی تاکید کرد : بسیاری از نظامات اقتصادی و اداری در شان ملت ایران نیست و باید با کلید حضور مردم در صحنه، شرایط را تغییر داد.
رئیسی گفت: اگر به مردم اعتماد کنیم و میدان دهیم حضورشان گره گشا خواهد بود .
وی افزود: درباره فقر ، عده ای با مشکلات مالی جدی مواجه اند ، دولت مسئولیتش در قبال انان چیست ایا همچنان بگذارد با فقر مواجه باشند ؟
رئیسی گفت : معتقدم با همین امکانات کنونی کشور، رفع مشکلات ممکن است .
وی تصریح کرد : اگر دولت معتقد است نمی تواند شغل میلیونی ایجاد کند به مردم اعلام کند ، ما معتقدیم با امکانات کنونی ایجاد اشتغالزایی میلیونی امکان پذیر است.
این نامزد ریاست جمهوری گفت: اگر حداقل میزان واردات کالای قاچاق را هجده میلیارد دلار در نظر بگیریم با مدیریت جهادی و انقلابی و با عزم جدی می توان حداقل ده میلیارد دلار از حجم قاچاق کالا کاست که معادل یک میلیون شغل است.
وی گفت : می گویید می خواهید نشاط ایجاد کنید ما حتما موافقیم اما جوان بیکاری که شب ها خجالت زده وارد خانه می شوند چگونه نشاط ؟ با مردم واقعی صحبت کنیم.
رئیسی نشاط مردم را در گرو رفع مشکلات انان به ویژه اشتغال دانست.
وی گفت: برخی کشورها از طریق فناوری اطلاعات به اندازه فروش نفت ما درامد دارند ما نیز می توانیم چهارصد هزار شغل در آی تی ایجاد کنیم .
رئیسی رونق دادن به صنعت مسکن را از زمینه های اشتغالزایی و ضرورت دانست و به طرح این پرسش پرداخت که چرا چهار سال تکمیل مسکن مهر را به تعویق انداختند ؟
رئیسی گفت: چشمداشت به کمک بیگانگان خطاست .
این نامزد ریاست جمهوری در ادامه سخنانش در جمع مردم شهریار افزود: دولت باید نقش بخش خصوصی ، تعاونی ها و مردم را در امور جدی بگیرد و از تصدی گری فاصله بگیرد .
وی اضافه کرد : خصوصی سازی باید واقعی باشد نه واگذاری خصولتی یعنی می گوییم به کجا واگذار کرده اید می گویند تامین اجتماعی این که واگذاری به دولت است.
رئیسی تصریح کرد: اکنون فساد فراجناحی شده است ، هر دولت پیشینیان را مقصر می داند ، با دزد دزد گفتن در مردم اطمینان ایجاد نمی شود.
رئیسی گفت: واگذاری مسئولیت ستاد مبارزه با مواد مخدر از رئیس جمهور به وزیر کشور دور از،حکمت است.
این نامزد ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت مبارزه جدی تر با مواد مخدر به عنوان منشا بسیاری اسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها به طرح این پرسش پرداخت که ایا وزیر کشور می تواند همه وزرا را در جلسات این ستاد به خط کند ؟
وی گفت : البته ما منصفانه از تلاش های وزیر کشور قدردانی می کنم اما ، واگذاری این مسئولیت را به  وزیر کشور دور از حکمت  می دانیم.
رئیسی با تاکید بر استفاده از ظرفیت همه جناح ها در دولت کار و کرامت منوط به پایبندی به خط امام و رهبری تصریح کرد : مردم از این دسته بندی های سیاسی خسته شده اند و من هم برای رفع همین دغدغه ها به میدان امده ام.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش با انتقاد از تخریب انتخاباتی گفت : برخی رقیب هراسی می کنند و می گویند اگر برخی بیایند می خواهند دیوار بکشند بله اگر ما بیاییم دیواری بلند میان چپاولگران و حقوق مردم خواهیم کشید .
رئیسی تاکید کرد: می گویند ما می خواهیم به عقب بازگردیم اما ما به مردم اعلام کرده ایم نه بازگشت به عقب نه وضع موجود بلکه تغییر به نفع مردم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها