چلسی قهرمان زود هنگام لیگ برتر انگلیس شد

چلسی قهرمان زود هنگام لیگ برتر انگلیس شد
شنبه 23 ارديبهشت 1396 - 07:34

تیم فوتبال چلسی با پیروزی در زمین وست برومویچ جمع امتیازات خود را به عدد ۸۷ رساند و قهرمانی زودهنگام خود را در لیگ برتر انگلیس مسجل کرد.

العالم ـ اروپا

تیم های فوتبال وست برومویچ و چلسی جمعه شب دیدار خود را در چارچوب هفته سی و هفتم رقابتهای لیگ برتر انگلیس برگزار کردند که در پایان تیم چلسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. این برد قهرمانی آبی پوشان لندنی را در لیگ جزیره مسجل کرد.

در نیمه نخست این بازی حملات فراوان چلسی به در بسته خورد و دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند. چلسی حملات پر دامنه خود را در نیمه دوم نیز ادامه داد و سرانجام در دقیقه ۸۳ توسط میچی باتشوایی به گل دست یافت. این بازیکن در دقیقه ۷۶ به جای پدرو وارد زمین شد و با گل ارزشمند خود زمینه های قهرمانی زودهنگام چلسی را فراهم کرد.

بدین ترتیب تیم چلسی جمع امتیازات خود را به عدد ۸۷ رساند و قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس مسجل کرد. تاتنهام با ۷۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

آنتونیو کونته که نخستین فصل خود را روی نیمکت تیم چلسی سپری می کند در حالی قهرمانی لیگ برتر را برای این تیم به ارمغان آورد که در این فصل با حضور گواردیولا، مورینیو، پوچتینو، کلوپ و ونگر رقابت در لیگ برتر انگلیس دشوارتر از هر زمانی به نظر می رسید.

مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها