رئیسی: چک برجام را نقد می کنیم

رئیسی: چک برجام را نقد می کنیم
شنبه 23 ارديبهشت 1396 - 22:20

حجت الاسلام رئیسی گفت: بنیه دفاعی و موشکی مورد تردید قرار گرفت که چرا نیروهای نظامی ما توان ما را نشان دادند.

العالم - ایران

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم تبریز افزود: سند 2030 امضا شد تا سند تحول اموزش و پرورش را داوطلبانه کنار بگذارند. بیگانگان سراغ برخی کشورهای دیگر مانند لیبی هم رفتند ابتدا صنایع هسته ای و بعد موشک هایشان را بار کردند به این امید که تحریم ها برداشته شود اما در نهایت چه شد؟ مگر اقتصادش فرونپاشید؟

رئیسی گفت: چرا پنجاه درصد ظرفیت اقتصادی و تولیدی کشور تعطیل شده است؟ چرا نگاه به بیگانه برای رفع مشکلات کشور وجود دارد ؟ این آسیب بزرگی است که یک جلوه اش در اقتصاد است و جلوه های دیگری هم دارد.

وی تصریح کرد: سینه من صندوقچه اسرار بسیاری است که به علت اخلاق و قانون مداری لب به سخن نگشودم. من هم سخن بسیار دارم اما حتی برای تولید فیلم تبلیغاتی ام تاکید کردم که مضمونش، زبان حال و مشکلات جوانان و بیکاران و فقرا باشد .

رئیسی گفت: چک برجام را که نقد نشده است، با تشکیل دولت انقلابی نقد می کنیم. با تشکیل دولتی که کار کند نه تجارت و فعالیت در بخش خصوصی، می توان نیازهای مردم و جوانان را با حفظ کرامتشان تامین کرد.

حجت الاسلام رییسی گفت امروز مسئله عدالت مهمترین مسئله کشور است. باید به همه مردم با عدالت امکانات را فراهم کنیم تا کار ایجاد شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نعمات کشور به برکت وجود مردم و سلحشوری مردم است تصریح کرد سایه جنگ را مردم و اجتماعات بزرگ ملی برداشته است نه قراردادهای بین المللی.

رییسی میدان دادن به جوانان را ضروری دانست و گفت گره گشای کشور بیگانگان نیستند بلکه مردم بخصوص جوانان هستند.

وی گفت: مگر کشور ما مجموعه نیروهای متراکم باسواد و نخبه ندارد؟ انجا که میدان به جوانان داده شده مثل نانو تکنولوژی و هوافضا موفق بوده ایم باید در عمل به جوانان میدان داد.

رییسی افزود در شان مردم نیست که فقیر و بیکار باشند. امروز خیلی ها با وجود تحصیلات عالی بیکارند . از دولت سوال داریم چرا بیکاری در کشور بیداد می کند ایا این شان مردم است؟

رییسی گفت : دولت با صراحت بگوید کدام وعده اش را عملیاتی کرده؟ چرا رقیب هراسی می کنید ما دیواری بیت چپاولگران و حقوق مردم ایجاد خواهیم کرد
وی درباره سیست خارجه دولت هم گفت میگویند آیا دیپلماسی بلدید؟ الان بازار عراق چقدر دست ماست چقدر دست ترکیه است پس این دیپلماسی اگه به این معناست که بروند به بیگانگان بگویند شما هوای ما را داشته باشید تا در انتخابات نبازیم .

رئیسی از تهمتها و افتراهای تیم دولت ابراز تاسف کرد و گفت : اطلاعات من و قلب من صندوق اسرار بسیاری است که اخلاق من اجازه نمیدهد لب به سخن بگشایم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود : ما هم بسیار سخن داریم ، در فیلم تبلیغاتی من زبان فقرا و بیکاران و واحدهای تعطیلی است نه شرح زندگانی ام.

وی تاکید کرد: کشور ما مشکل کمبود نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت ها ندارد مشکل ایران مدیریت انقلابی است. اگر دولت انقلابی باشد با کمک مردم مشکلات حل میشود.

رییسی افزود: اگر دولتمردان کار کنند و نه تجارت مشکلات حل می شود .

وی در پایان سخنان خود گفت اعلام می کنیم نه بازگشت به گذشته، نه تحمل وضع موجود، بلکه تغییر به نفع ملت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها