محسنی‌اژه‌ای:

دستگاه قضائی به برخی نکات مناظره ها پاسخ خواهد داد

دستگاه قضائی به برخی نکات مناظره ها پاسخ خواهد داد
يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 - 12:02

معاون اول قوه قضائیه گفت: متاسفانه در برخی از مناظرات مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آنها داده خواهد شد.

العالم- ایران

 حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه سمینار تخصصی حفاظت اطلاعات قوه قضائیه درباره اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پخش شده از صدا و سیما سخنانی را مطرح کرده و معتقد بودند که قوه قضائیه با فساد دولت قبل برخورد نکرده و در برخورد با پرونده وزیر آموزش و پرورش تبعیض‌آمیز رفتار کرده است، اظهارداشت: متاسفانه در برخی از مناظرات و برخی صحبت‌های اخیر مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آنها داده خواهد شد.

وی افزود: ما امروز در دستگاه قضائی برای آنکه فضای انتخابات متشنج نشود دم فرو بسته‌ایم و حرفی نمی‌زنیم، اما به طور قطع در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع را به این اظهارنظرها خواهیم داد.

محسنی‌اژه‌ای گفت: امروز از زبان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری حرف‌هایی به زبان آمده که نه تنها بر علیه ارزش‌های نظام و پیشینه نظام بوده که برخلاف اسلام و ارزش‌های اسلامی بوده است.

وی گفت: امروز متاسفانه افراد و کاندیداها حتی حرف‌هایی می‌زنند که خودشان پیش از این خلاف آن را گفتند و عجیب است که برای جذب تعدادی رأی آن هم اگر بتوانند جذب کنند چنین حرف‌هایی را به میان آوردند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: ما در دستگاه قضائی مفتخریم که بگوییم قوه قضائیه امروز تنها به مر قانون عمل کرده و همان قانونی را دارد اجرا می‌کند که برخی از این آقایان در زمان نماینده بودنشان در مجلس وضع کردند، حالا عجیب است که فراموش کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: ما مفتخریم که در دولت قبل هیچ کوتاهی در برخورد با مفسدان و مجرمان نکردیم و شاهد این مثال هم این است که معاون اول دولت قبل را در زمانی که دارای پست و مقام بود ۱۷ جلسه احضار کرده و از وی تحقیق کردیم و حتی با این فرد محکوم شد و در حال حاضر در حال تحمل کیفر است.

محسنی اژه ای گفت: همین الان هم با مفسدان در حال برخورد هستیم و حتی با کسانی که به نهاد ریاست جمهوری وابستگی دارند فارغ از اینکه فسادشان مالی است یا امنیتی با کمال قدرت برخورد می‌کنیم و افتخارمان این است که با دانه درشت‌ها برخورد کردیم.

وی درباره پرونده کالای مظنون به قاچاق وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: ما هنوز در این پرونده هیچ کدام از اتهاماتی که متوجه آقای وزیر است را مطرح نکرده‌ایم و تمام آنچه که گفته‌ایم مطالب مربوط به نحوه تاسیس شرکت،‌ اساسنامه آن،‌ اعضای هیات مدیره و نحوه فعالیت آن بوده که اینها هم چیزی است که در روزنامه رسمی ثبت و ضبط شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها