دادستان کل کشور: در شأن مسئولان نیست آنها را به دادگاه بکشانیم

دادستان کل کشور: در شأن مسئولان نیست آنها را به دادگاه بکشانیم
يکشنبه 24 ارديبهشت 1396 - 13:24

دادستان کل کشور گفت: این در شأن مسئولان اجرایی نیست که بخواهیم آنها را به دادگاه بکشانیم اما دستگاه قضایی موظف به اجرای قانون است.

العالم - ایران

حجت‌الاسلام منتظری در نشست خبری روز یکشنبه گفت: به صراحت می گویم مایل نیستیم ناچار شویم برای مسئولان اجرایی پرونده قضایی تشکیل دهیم.

وی ادامه داد: این در شأن مسئولان اجرایی نیست که بخواهیم آنها را به دادگاه بکشانیم اما دستگاه قضایی موظف به اجرای قانون است.

منتظری گفت: من به دادستان ها در سراسر کشور ابلاغ کردم حتما با متخلفان برخورد کنند و همه مسئولان اجرایی بدانند در رصد دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی هستند.

دادستان کل کشور افزود: ما تقاضای برادرانه و توصیه دوستانه داریم که سعی کنند تخلف نکنند.

وی تصریح کرد: ستادها و مسئولان ستادهای انتخاباتی مراقبت کنند، ما گزارش هایی داشتیم که در برخی شهرستان ها ستادها از انجام تخلف خودداری نکردند.

منتظری گفت: اگر کسی در چارچوب قوانین مجوز فعالیت و تجمع در فضای باز را نداشته باشد تخلف است و دستگاه قضایی و ناجا برخورد می کند. بنابراین از راه اندازی کارناوال و تجمع در خیابان ها خودداری کنند.

دادستان کل کشور ادامه داد: تأکید می کنم که رؤسای ستادها توجه کنند ممکن است افراد بدخواه از این موقعیت سوء استفاده کنند و وارد جمعیت شوند و حادثه ای رخ دهد، آن‌وقت شما روسای ستاد ها باید پاسخگو باشید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها