جنبش نُجَباء عراق:

مقاومت اهالی العوامیه نظیر غزه است

مقاومت اهالی العوامیه نظیر غزه است
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 - 08:54

دبيركل جنبش مقاومت اسلامي نُجَباء در عراق مقاومت اهالی منطقه العواميه در شرق عربستان را از جنس مقاومت مردم فلسطین در نوار غزه توصیف و بر شباهت تروریستی دو رژيم سعودي و صهيونيستي تاکید کرد.

العالم - عراق

شیخ "اكرم الكعبي" در سخنانی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی را مثلث شرارت و در صدر استکبار جهانی دانست و از تمام آزادگان جهان و مخالفان ظلم و استکبار خواست تا در برابر اقدامات تروریستی رژیم سعودی در منطقه العوامیه موضعگیری شرافتمندانه ای داشته باشند.

وی با تاکید بر عدم اجازه برای پایمال شدن خون مطهر اهالی بی گناه شهر شیعه نشین العوامیه گفت که مقاومت اهالی این شهر در برابر رژیم وهابی سعودی نظیر مقاومت اهالی غزه و جنوب لبنان در برابر رژیم صهیونیستی است.

الكعبي با اشاره به ویران شدن خانه های مردم العوامیه توسط رژیم سعودی و شهید شدن کودکان این شهر، از سکوت جامعه جهانی درقبال ظلم و ستم به شیعیان در عربستان انتقاد کرد و گفت: جنایت های رژیم سعودی در سایه سکوت نهادهای بین المللی و سازمان های حقوق بشری صورت می گیرد.

وی تاکید کرد که باید پاسخی مستحکم به رژیم سعودی برای جلوگیری از جنایاتش علیه شیعیان شد.

شهر العوامیه در روزهای اخیر شاهد یورش نیروهای رژیم سعودی بوده است که در جریان آن تعدادی از اهالی این شهر شهید و زخمی شده اند.

6

پربیننده ترین خبرها