چند شرکت هواپیمایی خارجی در ایران فعالند؟

چند شرکت هواپیمایی خارجی در ایران فعالند؟
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 - 18:28

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هم اکنون 48 شرکت هواپیمایی خارجی به صورت برنامه‌ای یا فوق‌العاده در ایران فعالند.

العالم - ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا جعفرزاده اظهار داشت: در دو سال گذشته تقاضای شرکت های هواپیمایی خارجی برای حضور در بازار ایران روند افزایشی به خود گرفته و 18 شرکت به تعداد شرکت های هواپیمایی اضافه شده و هم اکنون تعداد شرکتهای هواپیمایی خارجی فعال در ایران به 48 شرکت رسیده است.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر به محض فراهم شدن زمینه روابط و مناسبات بین کشورها توسط مقامات دیپلماتیک، هیات های مختلف حمل و نقلی نسبت به برقراری پروازها به ایران اقدام کردند، گفت: شرایط جغرافیایی و کشش بازار همواره تب و تاب برقراری پروازهای جدید را ایجاد کرده است.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: هم اکنون شهرهای مختلف ایران در زمینه جذب گردشگر از جمله گردشگران زیارتی، مراکز تاریخی و فرهنگی جاذبههای بسیار زیادی دارند که موجب میشود، انبوه مسافران خارجی نسبت به سفر به ایران استقبال کنند اگرچه با توجه به ظرفیت های موجود برای رسیدن به مطلوب راه بسیار است.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: برقراری پروازها توسط شرکت های هواپیمایی بریتیش ایرویز و ایرفرانس از جمله 18 شرکت هواپیمایی است که در طول 2 سال گذشته به خیل شرکت های فعال در ایران به شمار می رود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها