رئیسی: در دولتم از همکاری قالیباف استفاده می‌کنم

رئیسی: در دولتم از همکاری قالیباف استفاده می‌کنم
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 - 23:25

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اصفهان گفت: حتما از توانمندی های آقای دکتر قالیباف در دولت آینده استفاده خواهیم کرد.

العالم - ایران

سید ابراهیم رئیسی ضمن تشکر از اقدام انقلابی محمدباقر قالیباف در انصراف از نامزدی ریاست جمهوری گفت: حتما از توانمندی ها و ظرفیت های آقای دکتر قالیباف در دولت کار و کرامت استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع پرشور مردم اصفهان گفت: بارها اعلام کرده ایم: نه بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود؛ بلکه راهبرد ما تغییر به نفع مردم است.

وی افزود: خدا سایه رهبری را بر سر ما نگه دارد، سلام و درود بر شهدای استان اصفهان، سلام و درود به زنان و مردان سختکوش اصفهان.

رئیسی گفت: هیچ بیگانه ای برای باز کردن قفلها بدون نگاه به منافعش عمل نمی کند. نگاه به بیگانگان به عنوان حل مشکلات ما غلط است.

وی افزود: کشور ما به برکت عنایت حضرت حق دارای ذخایر و منابع و ثروت بسیار است. این نیروی متراکم انسانی ارزشمند است. مردم می توانند از مشکلات گره بگشایند.

وی تأکید کرد: نه بازگشت به گذشته و نه تحمل وضع موجود بلکه تغییر به نفع مردم.

رئیسی گفت: استان اصفهان قطب کشاورزی، صنعت و گردشگری است. گردشگری علمی و سلامت زمینه کار دارد.

وی افزود: اگر نمی خواهید شغل و مسکن میلیونی در کشور ایجاد شود چرا خود را در معرض رای مردم گذاشتید؟

رئیسی گفت: 38 سال از انقلاب گذشته است، دولتی میخواهیم که دولت سلامت باشد و کار و فعالیتش برای مردم اطمینان آور باشد.

توسعه باید عادلانه باشد
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: توسعه باید با عدالت اجتماعی باشد. ما از سرمایه گذاری حمایت می کنیم اما تسهیلات باید عادلانه توزیع شود .

وی از نابرابری در توزیع تسهیلات بانکی انتقاد کرد و افزود: فقط با مطالبه بدهی دو بدهکار بانکی می شود تسهیلات ازدواج به جوانان داد.

این نامزد ریاست جمهوری همچنین از محرمانگی در دولت و فعالیت تجاری دولتمردان انتقاد کرد و افزود : دولتمردان نباید فعالیت تجاری کنند.

وی همچنین با اشاره به سابقه روشن جهادسازندگی از تلاش برای احیای این نهادخبر داد. رئیسی همچنین بر شفاف سازی و ایجاد سامانه جامع برای برخورد با فساد تاکید کرد.

وی همچنین، فرار مالیاتی در حین مطالبه مستمر مالیات از کسبه جزء در حین رکود انتقاد کرد.

رئیسی تصریح کرد: من رقیب فقر، فساد و تبعیضم، رقیب دولت نیستم.

مشکلات کشور از ضعف مدیریت است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری، مشکلات کشور را ناشی از ضعف مدیریت دانست و گفت: انتظار مردم از دولت ان است که حقوقشان صیانت شود.

وی تصریح کرد: حق شهروندی مردم آن است که از حقوق و کرامت بهره مند شوند و هنرمندان بدون دغدغه و با فرصت های عادلانه امکان فعالیت داشته باشند .

رئیسی افزود: از اقای دکتر قالیباف که با زمان شناسی اقدام کرد تشکر می کنم.

وی در ادامه سخنانش در میدان امام خمینی اصفهان گفت : در دولت کار و کرامت از همه ظرفیت ها استفاده می کنم.

رئیسی تصریح کرد: به اقتضای مسئولیت هایم، از همه آقایان اطلاعات بیشتری دارم اما منافع ملی را قربانی نخواهم کرد.

وی تصریح کرد: اقای روحانی می دانید که قلبم صندوقچه اسرار است و اگر لب به سخن بگشایم کسی حریفم نیست اما کسی که می خواهد رییس جمهور شود باید ظرفیت داشته باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها