شایعه رحلت آیت‌الله شاهرودی تکذیب شد

شایعه رحلت آیت‌الله شاهرودی تکذیب شد
دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 - 23:43

منابع آگاه، خبر فوت آیت الله هاشمی شاهرودی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای نگهبان را شایعه‌سازی خواندند و تکذیب کردند.

العالم - ایران

یک منبع آگاه در وزارت بهداشت گفت: خبر فوت آیت الله شاهرودی صحت ندارد و تکذیب می شود.

 یکی از نزدیکان آیت الله هاشمی شاهرودی نیز در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به خبرسازی‌ها درباره فوت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، گفت: حال آیت الله هاشمی شاهرودی با دعای خیر مردم و عنایت حق تعالی رو به بهبود است و به زودی انشالله از بیمارستان مرخض خواهند شد.

در همین زمینه عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان هم گفت: بنده بعد از ظهر امروز نزد ایشان بودم، حال‌شان بسیار مساعد بود.

  محمدصادق نوری مدیر روابط عمومی دفتر هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه هم در گفت‌وگو با ایلنا، با تکذیب خبر فوت آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: این مسئله صحت نداشته و حال عمومی ایشان خوب است.

وی ادامه داد: ظهر امروز آیت‌الله جنتی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و محسن رضایی با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله شاهرودی عیادت کردند. به تشخیص پزشکان معالج، آیت‌الله شاهرودی ظهر امروز به بخش عمومی منتقل شد و ان‌شالله تا آخر هفته از بیمارستان مرخص می‌شوند.

سیدباقر هاشمی شاهرودی فرزند آیت‌الله اشمی شاهرودی نیز در گفت‌وگوی جداگانه با تکذیب این خبر اظهار کرد: حال عمومی ایشان رو به بهبودی است.

او گفت: طبق گفته‌های کادر پزشکی حال عمومی ایشان ددر وضعیت پایدار است و ان شالله تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها