ویدیو؛ رئال مادرید، امنیت ملی مصر را تهدید می‌کند!

سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 - 04:27

مشاور رسانه‌ای سابق "عدلی منصور" رئیس جمهور موقت مصر پس از انقلاب 2013، تیم اسپانیایی "رئال مادرید" را خطری برای امنیت ملی مصر دانست.

العالم - مصر

به گزارش سایت عربی 24، "احمد المسلمانی" روزنامه نگار مصری در برنامه "طبعه الاولی" که از یکی از شبکه های ماهواره ای این کشور پخش می شد، مدعی شد: "کودکان مصری شیفته فوتبالیست ها شده اند و آنها را بهترین الگو برای خود می دانند و این، آینده آنان را نابود می کند".

المسلمانی افزود: متاسفانه وابستگی به فوتبال بیشتر از حد انتظار رو به گسترش است و این بازی از عاملی سرگرم کننده به رویای بسیاری از کودکان تبدیل شده است به این امید که در آینده فوتبالیست یا هنرمند شوند.

به گفته وی، اگر کودکان در رویای هنرمند یا فوتبالیست شدن به سر برند، این بدان معنا است که آینده ای برای آنها وجود ندارد.

این روزنامه نگار مصری با ربط دادن نظر به نصیحت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا خطاب به جامعه سیاه پوستان و سفید پوستان این کشور گفت: ما به شدت نیازمند نصیحت باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا هستیم که حتی به جامعه ما نیز هشدار می دهد.

اوباما پیشتر گفته بود که کودکان آمریکایی به امید آنکه در آینده خواننده یا بازیگر شوند یا در زمینه های موسیقی یا فوتبال فعالیت کنند، در رویا به سر می برند، اما باید بدانند که آنها بخشی از جامعه هستند و باید در این آرزو به سر برند که در آینده می توانند به عنوان مهندس، پزشک، سیاستمدار یا شخصیت های مهمی در بانک ها و در حوزه اقتصاد و غیره مطرح شوند.

221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها