تخلف انتخاباتی بیش از 60 نفر از مدیران دولتی و اجرایی

تخلف انتخاباتی بیش از 60 نفر از مدیران دولتی و اجرایی
سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 - 10:59

معاون اول قوه قضاییه گفت: تاکنون بیش از 60 نفر از مدیران دولتی و اجرایی اعم از استانداران، فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات دولتی تخلفات انتخاباتی داشته‌اند.

العالم- ایران

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای درباره تخلفات انتخاباتی گفت: تاکنون بیش از 60 نفر از مدیران دولتی و اجرایی اعم از استانداران، فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات دولتی تخلفات انتخاباتی داشتند که پرونده آنها به محاکم و دادگستری ارجاع شده و در حال رسیدگی است.

وی گفت: متاسفانه تخلفات برخی از مجریان، مسئولان و مدیران دولتی، ستادهای انتخاباتی و افراد دیگر واصل شده که مواردی مجرمانه بوده و با ارجاع به دادگستری در دست رسیدگی است.

محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: از برخی ستادهای انتخاباتی هم گزارش های تخلف به ثبت رسیده است.

وی گفت: بر اساس گزارش‌ها برخی از دهیاران تخلف داشتند که گزارش تخلفات بسیار بالاست و مدیران دولتی و کسانی که به نحوی وابسته به دستگاه های حکومتی هستند مراقب باشند بیش از حد متعارف و خلاف قانون حرکتی نداشته باشند.

بر اساس این گزارش و به نقل از خبرگزاری صداو سیما، معاون اول قوه قصاییه افزود: روز انتخابات برنامه ها تمام می شود و بعد گرفتاری برای کسانی که تخلف کردند می ماند و خانواده های آنها هم گرفتار می شوند و فردا توقع و انتظاری نداشته باشند.

وی ادامه داد: قوه قضاییه مصمم است با هر تخلفی از ناحیه استانداری، فرمانداری و دهیاری برخورد می کند.

محسنی‌اژه ای درباره اینکه بیشترین آمار تخلفات مربوط به کدام استان ها است؟ گفت: تقریبا کم و بیش در استان های بزرگ درباره انتخابات ریاست جمهوری پرونده تخلف ثبت شده است اما درباره انتخابات شوراها تقریبا به صورت پراکنده در خیلی از استان ها تخلف بوده که البته مهم جمع تخلفات نیست بلکه مهم این است شاهد تخلفات خلاف قانون نباشیم.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها