هاشمی طبا:

کاندیداها بگویند هزینه تبلیغات خود را از کجا آورده‌اند

کاندیداها بگویند هزینه تبلیغات خود را از کجا آورده‌اند
سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 - 19:21

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : استفاده از بیت المال برای تبلیغات صحیح نیست کاندیداها بگویند هزینه تبلیغات خود را از کجا آورده اند.

 العالم - ایران

سید مصطفی هاشمی طباء نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: قوانینی درباره حق مالکیت معنوی یا کپی رایت وجود دارد اما کافی نیست یا اینکه به آن عمل نمی شود این قوانین باید به روز شود بویژه درباره تالیف و ترجمه و بخش های هنری و علمی باید روی ان کار شود و قوانین درستی درباره حفظ حقوق هنرمندان شکل بگیرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره کنار نکشیدنش از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری گفت: من با فکر و ایده خاصی وارد این رقابت شده ام و زمینه را مناسب نمی بینم  که همه ملت ایران از این ایده حمایت کنند آمار هم این را نشان نمی دهد بنابراین از همه می خواهم مانند من به روحانی رای بدهند.

هاشمی طبا افزود: مسئله مسکن را دولت نمی تواند به تنهایی حل کند این موضوع جزو موارد درجه 2 اقتصاد است، دولت اگر شغل ایجاد کند مسکن را از طریق تسهیلات و اجاره به شرط تملیک فراهم کند در همه ممالک دنیا هم همینطوره دولت ما دولت سوسیالیستی نیست که همه منابع دستش باشد  منابع دست مردم است اما مشکل ما اشتغال جوانان است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد : انتقادی به فرصت های تبلیغاتی که از طریق صدا و سیما در اختیار کاندیداها قرار گرفت وارد نیست کاملا عادلانه و درست کافی بود البته تبلیغات کف خیابان موثر است بازخورد های تبلیغات در صدا و سیما خوب بود و من به 60 تا 70 درصد اهدافی که داشتم از این طریق رسیدم.

هاشمی طبا افزود :دولت برای تبلیغات چیزی نداده و در بودجه اش هم نیست بنده هم زیاد هزینه نکردم متاسفانه منابع این هزینه ها مشخص نیست من هم از کاندیداهای دیگر خواهش کردم منابع خود را اعلام کنند با ذکر فردی که حمایت کرده هنوز کسی اعلام نکرده است کارهایی که صورت گرفته از بیت المال است و صحیح نیست .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها