واکنش وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به یک جعل ناشیانه در فضای مجازی

واکنش وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به یک جعل ناشیانه در فضای مجازی
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396 - 11:22

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی خود نسبت به انتشار نامه ای جعلی در فضای مجازی به امضای اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری که خواستار ایجاد محدودیت در برخی شبکه های اجتماعی شده بود، واکنش نشان داد.

« محمود واعظی» روز چهارشنبه با انتشار نامه فوق درشبکه اجتماعی اینستاگرام خود نوشت :مثل کپی ناشیانه، جعل ناشیانه هم روی کار آمد.
« یکی از افتخارات این دولت برگزاری انتخابات در این چهارسال بدون هیچ محدودیتی بر روی سرویس های ارتباطی بوده است.»
واعظی ادامه داد: برخی تلاش دارند منویات و آرزوهای درونی خود را به دولت نسبت دهند.
به گزارش ایرنا، برخی شبکه های اجتماعی در روزهای اخیر اقدام به انتشار نامه ای جعلی به امضای اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری خطاب به محمود واعظی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات کردند.
در این نامه جعلی نوشته شده که معاون اول رییس جمهوری از وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات خواسته است نسبت به اختلال فنی و کند شدن تبادل اخبارو اطلاعات در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به این نامه جعلی آن را مصداق بارز جعل ناشیانه قلمداد کرده و در پایان متن ایستاگرام خود آورده است «به عقب برنمی گردیم.»
واعظی همواره بر جلوگیری از ایجاد محدودیت در شبکه های اجتماعی تاکید کرده است.
همچنین حسن روحانی رییس جمهوری درفعالیت های انتخاباتی خود گفته: «اجازه برخورد با شبکه های اجتماعی را با وجود همه فشارهای وارده برای ایجاد محدودیت نداده است.»/ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها