رئیسی: باید کدخدا اجازه دهد؟

رئیسی: باید کدخدا اجازه دهد؟
چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396 - 11:32

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌میزان و ملاک انتخابات رای ملت است و وظیفه ما آن است که درست ، بشناسانیم.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جمع طلاب و روحانیون در تالار آدینه دانشگاه تهران، افزود:48 ساعت آتی برای کشور بسیار تعیین کننده است.
وی با بیان اینکه برنامه دولت کار و کرامت روی سایت قرار دارد، گفت: کشور، کمبود برنامه ندارد، مشکل در اجرای برنامه است.
رئیسی با مهم خواندن عدالت اجتماعی اظهار کرد: عدالت اجتماعی از اهداف انقلاب اسلامی است اما فاصله طبقاتی در کشور غوغا می‌ کند؛ نباید گفت نمی شود چون با حرکت جهادی کارهای نشد از ابتدای انقلاب شدنی شده است، چطور شاهد باشیم مردم به خاطر مشکلات مانند شمع آب می‌شوند.
این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره رفع مشکل تحریم گفت: اگر تحریم ها برداشته شد، چرا خود وزارت خارجه نمی‌ تواند از طریق بانک، پولی انتقال دهد؛ می گویند این پول در اختیار ماست اما نمی توانند در آن تصرف کنند.
وی مشکلات خود با این دولت را محرمانگی ها برشمرد و گفت: با مردم صداقت داشته باشید؛ باید کدخدا اجازه دهد؟ قبل از سند 2030 ، سند آموزش و پرورش تصویب شد اما اجرای سند ٢٠٣٠ که در کشور دیگر تصویب و ابعاد آن بررسی نشده است ، تعلیق داوطلبانه سند مصوب آموزش و پرورش است.
وی افزود: می گویید این سند را می پذیریم هرجایش غلط بود اجرا نمی کنیم؛ این چه حرفی است، چرا بومی نشده است؟
رئیسی با تاکید بر تقویت بنیه دفاعی در همه کشورهای دنیا ، گفت: موشک برای نجنگیدن است نه جنگیدن، سکوی پرش ماهواره در دانشگاه شریف آماده بود اما گفتند تعطیل شود، اینکه نظامی نیست علمی است،ما حرف داریم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مگر نمی گویید 100 روز دیگر می خواهید گزارش دهید پس از همین الان شروع کنید چون دولت دست شماست.
وی ادامه داد: آقایان به جای ارائه گزارش عملکرد، ایجاد هراس می کنند و همه در داخل و خارج دست به دست هم داده اند، ما جا نمی خوریم اما مردم انتظار این بداخلاقی ها را ندارند.
براساس این گزارش حجت الاسلام رئیسی بعد از دیدار طلاب ، اکنون در محل همین تالار با دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران دیدار و سخنرانی دارد؛ البته سخنرانی با دانشجویان و دانشگاهیان قرار بود در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شود که به دلایلی این برنامه به این محل انتقال یافت./ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها