قدس اشغالی برای استقبال از ترامپ آماده می شود+ تصاویر

قدس اشغالی برای استقبال از ترامپ آماده می شود+ تصاویر
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1396 - 18:01

همزمان با سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا برای دیدار از فلسطین اشغالی در 22 ماه مه جاری، صهیونیست ها سراسر خیابان های قدس اشغالی را پرچم آمریکا نصب کرده اند.

العالم فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه روسیاالیوم، انتظار می رود که ترامپ در سفری دو روزه به سرزمین های اشغالی فلسطین از دیوار براق در مسجدالاقصی و همچنین مناطق حکومت خودگردان فلسطین در بیت لحم و رام الله دیدن کند.

دیوار براق در بخش قدس شرقی قرار دارد و صهیونیست ها مدعی هستند که مقدس‌ترین مکان مذهبی یهودیان و قبله آنها در آنجاست. 

به گزارش رسانه های رژیم اشغالگر قدس، هزاران پلیس برای برقراری امنیت در قدس اشغالی مستقر خواهد شد و "یورام لیفی" فرمانده پلیس این منطقه، فرماندهی یگان حراست را بر عهده خواهدداشت.

پیشتر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در نشست خبری مشترک با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به این کشور سفر کرده بود، گفت: ما به تلاش برای رسیدن به توافق بین اسرائیل و فلسطینیان پایبند هستیم. در حالیکه ترامپ هنوز گامی عملی در این مسیر برنداشته و بر خلاف دولت های پیشین آمریکا، ایجاد شهرک های صهیونیستی یا پروژه های شهرک سازی در کرانه غربی یا قدس اشغالی را محکوم نکرده است.

ترامپ در آغاز سفر خاورمیانه ای خود 21 ماه می جاری (31 اردیبهشت) وارد ریاض می شود و قرار است پس از عربستان از تل آویو دیدن و با سران رژیم صهیونیستی نیز گفت وگو کند.
221

پربیننده ترین خبرها