آیت الله یزدی: شرکت در انتخابات بنیه انقلاب را تقویت می کند

آیت الله یزدی: شرکت در انتخابات بنیه انقلاب را تقویت می کند
جمعه 29 ارديبهشت 1396 - 13:11

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شرکت همگان در انتخابات را برای تقویت بنیه انقلاب اسلامی مهم دانست.

العالم ـ ایران

آیت‌الله محمد یزدی صبح جمعه پس از انداختن رأی خود در صندوق سیار شماره ۵۴۸ دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر، در گفتگو با خبرنگاران ، افزود: این انتخابات برکت فوق العاده ای دارد که امیدواریم برای ثبات، دوام و استمرار نظام الهی مردم سالاری اسلامی نقش مفیدی داشته باشد.

وی با تاکید براینکه در درجه اول شرکت اکثریت پای صندوق های رای اهمیت بسیاری دارد، گفت: همه اقشار جامعه باید درانتخابات شرکت کنند و به هرکس نظرشان است رای دهند؛ چرا که نفس حضور پای صندوق رای برای تقوبت بنیه اسلامی نظام موثر است.
وی گفت: امیدواریم ملت آگاه جمهوری اسلامی در این روز الهی که از ایام الله است همچون گذشته با ایجاد نشاط عمومی و حضور حداکثری پایه های نظام اسلامی را استحکام بخشند.
یزدی افزود: توصیه اول بنده این است که ملت ایران از هر قشر و طایفه ای پای صندوق های رای حاضر شوند و حتی الامکان این حضور در زمان قانونی اخذ رای صورت گیرد تا بهانه ای به دست مخالفان داده نشود.
وی با بیان اینکه مساله دوم انتخاب اصلح است، گفت: پس از تبلیغات گوناگون، برای همگان تشخیص اصلح مشخص شده و امیدواریم که اصلح انتخاب شود و منظور از اصلح کسی است که اهداف عالیه امام راحل را که در حقیقت تحکیم مبانی و افکار اسلامی و استقرار دین خدا بود، را پیگیری کند.
وی در ادامه با اشاره به این سخن امام راحل که فرمودند ما برای خدا قیام کردیم نه آب و نان، تصریح کرد: مشخص است که قوه مجریه اولا برای آب و نان مردم کار کند اما تهیه آب و نان باید با حفظ دین باشد نه اینکه دین مردم فروخته نشود تا آب و نان داده شود.
وی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری پای صندوق ها و انتخاب اصلح گفت: ملت شریف ایران حتما در پای صندوق‌های رأی حضور یابند و سعی کنند در این انتخابات نهایت آرامش، امنیت، سلامت و نشاط را حفظ کنند.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها