درخواست تعرفه در شعبه مسجد الرسول سعادت آباد

درخواست تعرفه در شعبه مسجد الرسول سعادت آباد
جمعه 29 ارديبهشت 1396 - 19:49

رییس شعبه رای گیری مسجدالرسول سعادت آباد واقع در میدان کاج با بیان اینکه درخواست تعرفه اضافه کرده ایم، گفت: به دلیل استقبال شدید مردم تعرفه های رای گیری در حال اتمام است.

العالم ـ ایران

سلطانی افزود: 2 هزار تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری و 2 هزار تعرفه نیز برای انتخابات شورای شهر در اختیار این شعبه قرار داده شده بود که در حال اتمام است.
وی با بیان اینکه 2 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و 2 صندوق نیز برای انتخابات شورای شهر در این شعبه مستقر است، گفت: استقبال مردم از این دوره از انتخابات بی سابقه و چشم گیر بوده است.
سلطانی گفت: من تجربه چندین دوره مدیریت در شعب رای گیری انتخابات مختلف را داشته ام و می توانم بگویم میزان استقبال مردم از انتخابات امروز نسبت به همه دوره ها بیشتر بوده است.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
همچنین در این دوره از انتخابات، 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط رای هستند و تعداد یک میلیون و 350 هزار و 294 نیز نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها