پیام تبریک اردیبهشتی وزیر بهداشت!

پیام تبریک اردیبهشتی وزیر بهداشت!
شنبه 30 ارديبهشت 1396 - 13:31

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن تبریک به ملت شریف ایران که بار دیگر بر آرمان‌های بلند انقلاب پای فشردند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران برگ زرین دیگری بر تاریخ این دیار کهن افزودند و اردی‌بهشت سال 1396 را در خاطره‌ها ماندگار کردند.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در این پیام در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

 

اردیبهشت ماندگار

درود بر ملت شریف ایران که با صبر و نجابت و پیروی از شهیدان گران‌قدرشان، بار دیگر بر آرمان‌های بلند انقلاب پای فشردند؛ برگ زرین دیگری بر تاریخ این دیار کهن افزودند‌ و اردی‌بهشت سال 1396 را در خاطره‌ها ماندگار کردند.

ملتی بزرگ که پس از ماه‌ها گمانه‌زنی و روزهای پر تنش و اضطراب چشم بستن بر موفقیت‌های ارزشمند دولت در مناظره‌ها، طی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خواست خود را با بلندترین و رساترین صدا فریاد زدند و در روزی سراسر شور و شعور، برای آینده خود، مسیر آرامش، تدبیر، امید، عقلانیت، پیشرفت و تعامل با جهان را برگزیدند.

خدای بزرگ را سپاسگزارم که مردم ایران زمین، پیروزمندان واقعی انتخابات بیست و نهم اردی‌بهشت ماه، به ادامه راهی که آغاز کرده بودند، رأی دادند. اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و افتخارآفرین به رهبر انقلاب و هموطنان عزیز، دست همه آنها را که طی یک روز، ده‌ها میلیون ساعت پای نظام و کشورشان ایستادند، می‌بوسم و امیدوارم مسئولان، قدردان این عشق عمیق و اعتماد ارزشمند باشند و جناب آقای دکتر روحانی در این تولد دوباره با قاطعیت و صلابت، برای اجرای کامل قانون اساسی، رعایت دقیق حقوق شهروندی، سامان معیشت هموطنان و همچنین دستیابی به اهداف توسعه پایدار و اجرای برنامه‌های ملی و تعهدات بین‌المللی، گام‌هایی بلند بردارد تا در سال 1400، دنیا چهره‌ای متفاوت از جمهوری اسلامی ایران را به نظاره بنشیند.
چنین باد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها