پاکسازی مناطقی دیگر در موصل

پاکسازی مناطقی دیگر در موصل
شنبه 30 ارديبهشت 1396 - 15:00

فرمانده پلیس فدرال عراق از تکمیل عملیات پاکسازی مناطق اقتصادیین و 17 جولای در ساحل راست موصل و تسلط بر حدود 80 هدف مورد نظر و هلاکت دستکم 172 تک تیرانداز داعشی خبرداد.

العالم - عراق

به گزارش شبکه سومریه نیوز، سرلشکر "رائد شاکر جودت" فرمانده پلیس فدرال عراق در بیانیه ای تصریح کرد: یگان هایی از پلیس فدرال پس از آزادسازی، پاکسازی مناطق اقتصادیین و 17 جولای در ساحل راست موصل را کامل کردند.
در این عملیات، دستکم 66 تروریست کشته و 13 خودروی بمب گذاری شده، نه موتورسیکلت و مقادیر زیادی سلاح سنگین منهدم شد.

جودت درباره دستاوردهای اجمالی پلیس فدرال از ابتدای آغاز عملیات آزادسازی ساحل موصل تاکنون تاکید کرد: نیروهای پلیس فدرال در این نبرد به بیش از 80 هدف موردنظر دست یافته است. همچنین هلاکت 172 تک تیرانداز، انهدام 373 خودروی بمب گذاری شده از جمله پنج بلدوزر و 321 موتورسیکلت بمب گذاری شده از دیگر دستاوردهای نیروهای وابسته به این فرماندهی است.

به گفته فرمانده پلیس فدرال، انتقال حدود 40 هزار آواره و اسکان ده هزار خانوار از آنها و ارائه بیش از 55 هزار سبد غذایی به آوارگان از ابتدای عملیات آزادسازی ساحل راست موصل از دیگر اقدامات این فرماندهی بوده است.
گفتنی است،  نیروهای امنیتی همچنان به عملیات خود برای آزادسازی دیگر مناطق در ساحل راست موصل ادامه می دهد و با پیشروی های گسترده، خسارات سنگین مالی و جانی فراوانی را به تروریست ها وارد کرده اند.

221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها