رئیس شورای اجرایی حزب الله:

حزب الله: ترسی از نشست سران عربی-آمریکایی نداریم

حزب الله: ترسی از نشست سران عربی-آمریکایی نداریم
يکشنبه 31 ارديبهشت 1396 - 11:31

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که اگر هدف از نشست سران عربی-آمریکایی در عربستان ارسال پیام تهدید باشد، ما ترسی از آن نداریم.

العالم-لبنان

به گزارش  پایگاه العهد، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که اگر هدف از نشست عربی-آمریکایی در عربستان ارسال پیام تهدید باشد، ما ترسی از آن نداریم.

صفی الدین در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت برگزار شده بود تصریح کرد: نشست سران عربی-آمریکایی در عربستان نشانگر ضعف آنها در جبهه و رویارویی است نه نشانگر قوت. گواه آن نیز این است که آمریکا رئیس جمهور دیوانه ای دارد که می خواهد بر نقایص داخل کشورش سرپوش بگذارد و از پول های میلیاردی عربستان استفاده کند. این نشانگر ضعف و ناتوانی آمریکا است که دیگر قادر به پیشبرد طرح های خود در عراق، سوریه، فلسطین و کل منطقه نیست همچنانکه توان محاصره جمهوری اسلامی ایران، رویارویی با حزب الله و مقاومت، پایان دادن به بحران سوریه و نابودی قدرت مردمی به پاخاسته در عراق یا یمن را ندارد.

وی افزود: اگر هدف از نشست عربی-آمریکایی در عربستان ارسال پیام تهدید باشد، ما ترسی از آن نداریم بلکه کاملا برعکس است و موجب می شود که ما به آنها بخاطر ضعفشان بیشتر بخندیم بویژه آنکه ما به آنها به چشم ضعیفانی نگاه می کنیم که قادر به انجام هیچ کاری در منطقه نیستند بلکه این جبهه ها هستند که آینده منطقه چه در سوریه یا عراق و یمن و آینده فلسطین را تعیین خواهند کرد.

صفی الدین تاکید کرد: این نشست ها تمام خواهد شد و همه چیز برای آمریکا و متحدانش در منطقه بدتر خواهد شد. چیزی که باقی مانده و پیروز خواهد شد محور مقاومت است چرا که نیروهای مقاومت صاحب سرزمین در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و تمام این منطقه هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز بسیار ضعیف تر از سال های گذشته است، افزود: همچنانکه این کشور امروز به همراه اسرائیل و عربستان بسیار ضعیفتر از زمان جنگ هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران هستند. جنگی که ایران طی آن پایداری کرده و به پیروزی دست یافت و به عنوان پایگاه اسلام اصیل و قدرت مردمی اصیل که روز جمعه انتخابات عظیم آن در کل منطقه عربی و اسلامی را شاهد بودیم، باقی ماند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در پایان تصریح کرد که شیوخ عرب کشورهای حاشیه خلیج فارس که چیزی از دموکراسی و حق ملت ها سر در نمی آورند و هیچ مجلس یا کمیته منتخبی ندارند، می خواهند جمهوری اسلامی و آینده آن را تهدید کنند در حالی که این کشور بر مردمی تکیه دارد که در لحظات چالش به صورت میلیونی به صحنه آمدند تا وفاداری خود را به نظام نشان دهند.

مهر

پربیننده ترین خبرها