مایکروسافت کیبورد بلوتوث با حسگر اثر انگشت می‌سازد

مایکروسافت کیبورد بلوتوث با حسگر اثر انگشت می‌سازد
دوشنبه 1 خرداد 1396 - 05:48

مایکروسافت در حال ساخت یک کیبورد بلوتوث است که بنا بر گفته منابع آگاه، دارای حسگر اثر انگشت نیز هست.

العالم - گوناگون

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بر اساس مدارک کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، این محصول، کیبورد مدرن مایکروسافت (Microsoft Modern Keyboard) نام دارد و با اسم رمز C3K1780 مشخص می‌شود.
این کیبورد شبیه صفحه کلید سرفیس است که مایکروسافت پاییز گذشته با سرفیس استودیو معرفی کرد؛ اما قابلیت‌های بیشتری دارد. به عنوان مثال، کیبورد مدرن مایکروسافت دارای باتری داخلی خواهد بود و نیازی به باتری‌ قلمی نخواهد داشت.
جالب‌ترین ویژگی کیبورد جدید مایکروسافت، حسگر اثر انگشت است که کاربران می‌توانند ویندوز هلو را با استفاده از آن پیکربندی کنند، بدون آنکه نیازی به دوربین مادون قرمز داشته باشند. حسگر اثر انگشت احتمالا در کنار بخش اعداد کیبورد قرار می‌گیرد.
مایکروسافت احتمالا از مواد عالی برای ساخت این کیبورد استفاده می‌کند. به عنوان مثال، مایکروسافت ممکن است از ماده آلکانتارا (Alcantara) برای ساخت کیبورد جدید خود استفاده کند؛ آلکانتارا همان ماده‌ای است که کیبورد لپ‌تاپ سرفیس را می‌پوشاند.
هنوز قیمت و زمان عرضه کیبورد مدرن مایکروسافت مشخص نیست؛ اما مایکروسافت روز ۲۳ ماه می (۲ خرداد ۱۳۹۶) در شانگهای چین رویدادی برگزار خواهد کرد که در آن آپگریدهایی برای محصولات رده سرفیس معرفی می‌کند و ممکن است کیبورد جدید در این رویداد معرفی شود./ منبع : zoomit

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها