نخستین نشست خبری رئیس جمهور پس از انتخابات

نخستین نشست خبری رئیس جمهور پس از انتخابات
دوشنبه 1 خرداد 1396 - 17:44

نشست خبری حسن ‏روحانی رئیس‌جمهور منتخب دوازدهم با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و بین‌المللی دقایقی پیش (عصر دوشنبه) آغاز شد.

العالم - ایران

رئیس جمهور در سخنان خود در آغاز این نشست خبری که به طور زنده از شبکه العالم در حال پخش است، گفت: مردم ما گفتند هرکس به جای خود، هرکس به جای خود. مردم ما به نیروهای مسلح عشق می ورزند، مردم ما به رسانه ها هم علاقمند هستند. اما نمی پذیرند یک نهاد ملی و گاهی فراملی تبدیل شود به فروملی، تبدیل شود به یک جناح. گفتند اجازه نمی دهیم یک گروه اندک از یک نهادی که متعلق به کل مردم است، ولایت فقیه که متعلق به همه ایران است، مردم پایین آوردن مقام رهبری را، نه گفتند. پایین آوردن سپاه، بسیج و تمام نیروهای مسلح را نه گفتند. خواستند اعلام کنند یک ملت هستیم و صدای ما باید شنیده شود.

وی افزود: مردم خواستند بگویند، ای همه مسئولین، مردم را باور کنید، مردم قدرت ملی هستند، مردم یعنی حمیت، مردم یعنی دموکراسی، زنانمان را باور کنیم، اقواممان را باور کنیم، مرزنشینانمان را باور کنیم. رای مرزنشینان را ببینید، رای حاشیه نشین ها را ببینید. آنهایی که در سختی هستند. مردم خواستند بگویند پیشاپیش ۴۰سالگی انقلاب را جشن گرفتیم، خود را برای قرن آینده آماده کردیم. خواستند بگویند در کنار شما هستیم، ملت ایران ثبات را به منطقه بر می گرداند.

روحانی ادامه داد: مردم خواستند بگویند، ای همه مسئولین، مردم را باور کنید، مردم قدرت ملی هستند، مردم یعنی حمیت، مردم یعنی دموکراسی، زنانمان را باور کنیم، اقواممان را باور کنیم، مرزنشینانمان را باور کنیم. رای مرزنشینان را ببینید، رای حاشیه نشین ها را ببینید. آنهایی که در سختی هستند. مردم خواستند بگویند پیشاپیش ۴۰سالگی انقلاب را جشن گرفتیم، خود را برای قرن آینده آماده کردیم. خواستند بگویند در کنار شما هستیم، ملت ایران ثبات را به منطقه بر می گرداند.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها