پیشگویی‌های جنگ جهانی سوم به حقیقت می پیوندد؟

پیشگویی‌های جنگ جهانی سوم به حقیقت می پیوندد؟
سه شنبه 2 خرداد 1396 - 06:32

جرج سوروس میلیاردر معروف آمریکا در سال 2015 گفته بود که اگر جنگی میان چین و نظامیانی از متحدان واشنگتن مانند ژاپن صورت بگیرد، ما در آستانه جنگ جهانی سوم خواهیم بود.

العالم - گوناگون

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هانس لوتر دومریوز فرمانده نیروهای ناتو هم اظهارات مشابهی مطرح کرده است. این اظهارات همان پیش بینی هایی است که پیشگویان در سالهای 1950 ـ 1970 درباره سال 2016 و سالهای پس از آن مطرح کرده بودند.

به نوشته سایت "politonline"، آلویس ایرلمایر یک کشیش آلمانی پیشگویی کرد که زمانی فراخواهد رسید که کشور ما بیش از هر زمان دیگری به شکوفایی می رسد. پس از آن مردم از خدا دور شده و غرق رذیلت ها می شوند و پناهندگان از منطقه بالکان و افریقا به سوی ما خواهند آمد. پول ما بی ارزش می شود و نرخ تورم افزایش می یابد. سپس انقلابی در آلمان و جنگ داخلی آغاز می شود و روسها در شب به اروپا حمله خواهند کرد.

اگر جنگ روسیه با ناتو و یا جنگ جهانی سوم آغاز شود...

آلویس ایرلمایر گفت: اگر جنگ روسیه با ناتو و یا جنگ جهانی سوم آغاز شود، سلاح های هسته ای تاکتیکی در اروپا بکار خواهد رفت و پراگ (پایتخت چک) را به طور کامل از بین خواهد برد. پس از آن "اژده های زرد" و "خرس سرخ" به جنگ "عقاب اطلس" می روند. اما می توان جنگ جهانی سوم را متوقف کرد و پایانی هسته ای برای جهان وجود نخواهد داشت.

ورونیکا لیوکین که در امریکا به خاطر پیشگویی هایش در مورد تمام ملتها و زمان ها به شهرت رسیده است، نابودی کامل پراگ پس از استفاده از سلاح های هسته ای تاکتیکی و حمله روسها به اروپا را نیز پیش بینی کرده بود. ازدیگر پیشگویی های وی وقوع یک نافرمانی در واتیکان و کشته شدن پاپ فرانسیس و جنگ در بالکان است.

وی افزود: "جنگ جهانی سوم زمانی اتفاق خواهد افتاد که تمام طرفهای درگیر از صلح سخن بگویند! در آن زمان به نظر می رسد که ما بدترین اتفاقات را پشت سرگذاشتیم".

یک پیشگو از وین نیز در سالهای 2016 ـ 2017 گفت: جنگ جهانی سوم زمانی آغاز می شود که نظامیانی در موسکو به قدرت برسند و جنگ به مدت دو سال ادامه می یابد و 200 میلیون نفر جان خود را از دست خواهند داد.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها