هدف اعتصاب آزادی و کرامت، رساندن این پیام است

هدف اعتصاب آزادی و کرامت، رساندن این پیام است
سه شنبه 2 خرداد 1396 - 14:15

معاونت بین الملل سازمان بسیج مستضعفین، کمیسیون روابط بین الملل مجمع عالی بسیج، پژوهشگاه مطالعات جهان، پژوهشکده مطالعات جهان اسلام، پژوهشکده مطالعات بین الملل، پژوهشکده فلسطین، دبیرخانه اندیشکده روابط بین الملل ومرکز جهانی حمایت از حقوق بشر، بیانیه مشترکی را در خصوص اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در بند رژیم اشغالگر قدس منتشر کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

متن این بیانیه که نسخه ای از آن امروز (سه شنبه) برای شبکه العالم ارسال شده، به این شرح است:

بسمه تعالی

اعتصاب غذای زندانیان فلسطینی در سیاه چال های رژیم منحوس صهیونیستی که از 28 فروردین ماه آغاز شد و تا به حالا ادامه دارد. این اعتصاب با عنوان آزادی و کرامت همزمان با روز جهانی اسرا صورت گرفته است. هدف از این اعتصاب تنها اعتراض به وضعیت نامناسب زندان، آزار و شکنجه، وضع نامناسب بهداشت و عدم ارتباط تلفنی، ملاقات خانواده و بستگان نیست، بلکه هدف اصلی آن رساندن پیام مردم و زندانیان زجر کشیده در بند و اسارت و زندانهای روبازی است که در محاصره این رژیم خونخوار قرار دارد. جهان تنها نباید به افت فشار و وضعیت وخیم جسمانی و روحی آنها توجه کند بلکه افکار عمومی جهان باید مسئول بی رحمی این رژیم اشغالگر و حامیان مدعی حقوق بشر آن ها  را به محکمه عدل جهانی بکشاند. جای تعجب نیست که نهاد های سردمدار حقوق بشری، سازمان های بین المللی و منطقه ای و خصوصاً سازمان ملل متحد در برابر این ظلم فاحش و فریاد تظلم خواهی بی تفاوت و خنثی شده و گرگ درنده و مار پیتون صهیونیستی را در سرزمین مقدس فلسطین رها کند و دست ها و پا ها را بسته و صداها و فریادهای این ملت را خفه کرده و اجازه دفاع به آن ها ندهد. دریغ از فریادخواهی و شعار امت عربی و رهبران عربی که همراه با جلادان و زندانبانان علیه ملت فلسطین به استحکام این رژیم مخوف در ساخت دیوار حائل، زندان و غل و زنجیر کمک می کنند.
لازم است برای اعلام همدردی و اعلان همدلی و همبستکی با این زندانیان از مناره های مساجد اسلامی فریادشان را به گوش جهانیان برسانیم و از شبکه های اجتماعی و اینترنتی افکار عمومی جهان را علیه اقدامات ننگین این رژیم آگاه سازیم. از روشنفکران، علما، اندیشمندان، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان کشور های اسلامی و ایران انتظار می رود که نگذارند صدای مردم و زندانیان فلسطین در هیاهوی بازی های ورزشی، هنری، سیاسی و انتخاباتی تحت الشعاع قرار گیرد و اجازه ندهیم هنرپیشه های سیاسی با آلودگی صوتی صدای مظلومان فلسطین را خفه کنند. از کاندیداها ی محترم ریاست جمهوری و، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهان همراهی با امت فلسطین هستیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها