جمعیت «امل»:

پادشاه بحرین مسئول هر گونه تعرض به آیت‌الله عیسی قاسم است

پادشاه بحرین مسئول هر گونه تعرض به آیت‌الله عیسی قاسم است
سه شنبه 2 خرداد 1396 - 17:05

جمعیت العمل الاسلامی (الامل) بحرین در بیانیه مسئولیت هر گونه تعرض به آیت‌الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را متوجه پادشاه این کشور دانست.

العالم - بحرین

جمعیت الأمل بحرین به یورش نیروهای امنیتی و خودروهای زرهی آل خلیفه به محل تحصن فدائیان آیت‌الله عیسی قاسم و منزل وی واکنش نشان داد.

این جمعیت در بیانیه یورش نیروهای امنیتی به منطقه الدراز و حمله به مردم بی‌دفاع که به شهادت یک نفر و زخمی شدن بیش از 200 نفر و بازداشت ده‌ها نفر دیگر منجر شد، محکوم کرده است.

در این بیانیه آمده است که تعرض به مردم و ریختن خون آنها به بهانه‌های واهی از لحاظ دینی، اجتماعی و سیاسی امری مردود است همچنانکه هر گونه تلاش برای تعرض به آیت‌الله عیسی قاسم پس از صدور حکم باطل در حق ایشان نیز امری کاملا مردود است.

جمعیت مذکور با اشاره به اینکه نظام بحرین به حمایت‌‌ کشورهای بیگانه از جمله آمریکا و انگلیس دل خوش کرده است، تأکید کرد که این کشورها تنها به فکر منافع خود هستند.

در این بیانیه آمده است که مسئولیت هر گونه تعرض به آیت‌الله عیسی قاسم در درجه اول متوجه حمد بن عیسی پادشاه بحرین است.

نیروهای امنیتی بحرین از صبح امروز سه‌شنبه به منطقه محاصره الدراز و محل تحصن فدائیان آیت‌الله عیسی قاسم یورش برده و در جریان درگیری با شهروندان و تیراندازی به سمت آنها تا کنون یک نفر به شهادت رسیده و بیش از ۱۰۰ نیز زخمی شدند .

پربیننده ترین خبرها