تصاویر ... با دین، نام جدید و اعمال دینی ایوانکا ترامپ آشنا شوید

تصاویر ... با دین، نام جدید و اعمال دینی ایوانکا ترامپ آشنا شوید
سه شنبه 2 خرداد 1396 - 22:13

ایوانکا ترامپ که دراولین سفر خارجی با پدرش دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی رفته است، برای احترام به دین یهود و قوانین سفت وسخت آن، لباس مشکی تیره رنگ به تن کرده است.

العالم فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه اسرائیلی المصدر، ایوانکا ترامپ ، مسیحی متولد شد ولی به دین دیگری گروید. ایوانکا که نام یهودی اش «یاعیل» است، درسال 2009  و پس از آشنایی با جرد کوشنر، تصمیم گرفت به دین یهودیت روی آورد و پس ازآن ، آن ها طبق آداب و رسوم دین یهود ازدواج کردند و اکنون سه فرزند دارند.

این پایگاه نوشت که روی آوردن ایوانکا به دین یهود، مساله خیلی دشواری نیست؛ زیرا در واقع قوانین دین یهود برای کسی که بخواهد به این دین بگراید، سخت نیست و حتی این کار را تشویق می کند.

بنا به اعلام این منبع اسرائیلی ، ایوانکا از زمانی که یهودی شده است، طبق توصیه های دین یهود عمل می کند؛ به عنوان مثال، روز شنبه را مقدس دانسته یعنی در آن روز کار نمی کند، از لوازم برقی وتلفن استفاده نمی کند و به همراه خانواده اش دراین روز به خوردن غذاهای حلال طبق شریعت یهود اقدام می کنند.

دختر بزرگ ترامپ که 35 ساله است، کلاهی یهودی با نوارسیاه رنگ به سر گذاشته است، وی به همراه همسر 36 ساله اش جرد کوشنر که یهودی است، درمراسم ورود رئیس جمهوری آمریکا به تل آویو در روز 22 ماه می حضور داشتند.
ایوانکا و همسرش برای بازدید از  دیوار ندبه که مقدس ترین جایگاه برای نماز در نزد یهودیان است، به ترامپ و میلانیا بانوی اول آمریکا ملحق شدند. در خلال زیارت این دیوار، کلاه یهودی ایوانکا ترامپ توجه عکاسان را به خود جلب کرد.
عکاسان، تصاویر زیادی از ایوانکا ومیلانیا در زمان لمس دیوار ندبه گرفتنتد. بر خلاف ایوانکا که با پوشش دینی یهودیان در این مراسم حاضر شده بود، میلانیا بانوی اول آمریکا، لباسی سفید رنگ به تن داشت و کلاه یهودی برسرش نگذاشته بود.

 

 

 

 

 

 

 

215

پربیننده ترین خبرها