رهبر انقلاب: نگذارید دفاع مقدس فراموش شود

رهبر انقلاب: نگذارید دفاع مقدس فراموش شود
چهارشنبه 3 خرداد 1396 - 22:09

در سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم شب خاطره با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و همچنین جمعی از خاطره‌گویان، رزمندگان، پیشکسوتان، نویسندگان و هنرمندان دفاع مقدس، در حسینیه‌‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

العالم - ایران

رهبر معظم انقلاب عصر امروز در مراسم شب خاطره دفاع مقدس تاکید کردند: نگذارید این حادثه‌ی معجزه‌نشان دفاع مقدس فراموش شود؛ کسانی برای ضعیف کردن این حقیقت در واقعیت زندگی و ذهن ما انگیزه دارند؛ همان کسانی که برای کشورهای اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنند و به آن‌ها ابلاغ می‌کنند و آن‌ها هم قبول می‌کنند که مسئله‌ی جهاد و شهادت را از مجموعه‌ی کتاب‌های معارف دینی و مدارس و دانشگاه حذف کنند؛ این ابلاغ شده است؛ گفته‌اند مسئله‌ی جهاد و شهادت را حذف کنید و آن‌ها هم قبول کرده و حذف کرده‌اند.

ایشان تاکید کردند: همان انگیزه‌ها در داخل استمرار پیدا می‌کند و به شکل برخی خرده سیاست‌های فرهنگی دیده می‌شود. نباید غفلت کرد. جنگ و دفاع مقدس و شهادت را زنده نگه دارید.

در ابتدای این دیدار آقایان علی خوش‌لفظ، ماشاءالله شاهمرادی، ابراهیم حاتمی‌کیا، ابوالفضل کاظمی، مهدی طحانیان، ماموستا ملاقادر قادری، علیرضا مرادی، اصغر نقی‌زاده و خانم مریم کاتبی به بیان خاطرات خویش از روزهای دفاع در برابر دشمن متجاوز بعثی پرداختند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها