انهدام گروه عضوگیری داعش در دیالی

انهدام گروه عضوگیری داعش در دیالی
جمعه 5 خرداد 1396 - 08:39

رئیس پلیس استان دیالی عراق از خنثی سازی عملیات انتحاری در شمال غرب بعقوبه خبر داد و اعلام کرد که مهمترین گروه جذب اعضای انتحاری "داعش" را متلاشی کرده است.

العالم - عراق
سرهنگ "غالب العطیه"، سخنگوی پلیس دیالی به شبکه خبری سومریه نیوز گفت: "تیمی از مرکز اطلاعات و تجسس دیالی به فرماندهی سرتیپ علی السودانی و با نظارت مستقیم رئیس پلیس دیالی، سرتیپ ستاد جاسم السعدی با اجرای عملیات خارق العاده، یک عنصر انتحاری را نزدیک منطقه الغالبیه (واقع در 20 کیلومتری شمال غرب بعقوبه) دستگیر کردند. این عنصر انتحاری در حال حرکت به سمت یک منطقه مسکونی در بعقوبه برای حمله به شهروندان عادی در چارچوب عملیات موسوم به غزوه رمضان بود".
"غالب العطیه" تصریح کرد: "این تیم در کمتر از یک ساعت، گروهی را که این عنصر انتحاری را جذب کرده بودند متلاشی کردند. این گروه متشکل از سه عنصر تروریستی بود و مهمترین گروه جذب عضو انتحاری در گروه تروریستی داعش به شمار می رفت. در این عملیات اعضای این گروه نیز دستگیر شدند".
وی افزود: "این عملیات، پس از چند روز عملیات شناسایی و تعقیب اجرا شد ... و گواهی ست بر توانمندیهای پلیس و دستگاه های اطلاعاتی پلیس دیالی در خنثی سازی توطئه های گروه تروریستی داعش علیه امنیت و ثبات این استان".
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها