خبر خوش برقی برای سوری‌ها در ماه رمضان!

خبر خوش برقی برای سوری‌ها در ماه رمضان!
يکشنبه 7 خرداد 1396 - 01:10

وزارت برق سوریه تعداد ساعات جیره بندی برق درماه مبارک رمضان را به کم ترین حد آن خواهد رساند.

العالم سوریه

به گزارش پایگاه خبری اوقات الشام، محمد زهیر خربوطلی وزیر برق سوریه در گفتگو با تلویزیون الخبر در خبری خوشحال کننده به سوری ها گفت که این وضعیت شامل همه استان های کشور می شود.

خربوطلی افزود وزارت برق در راستای تلاش برای کاهش مشکلات مردم در ماه مبارک رمضان و کمک به دانش آموزان و دانشجویان برای تحصیل به ویژه دانش آموزان دبیرستانی که در فصل امتحانات به سر می برند، تعداد ساعات جیره بندی برق را به کم ترین حد خود رسانده است.

وی با بیان اینکه گروه های مسلح هر از گاه به سیستم های برق رسانی حمله می کنند، افزود اما با این حال، ما خوشبین هستیم و همه تلاش خود را برای کاهش ساعت جیره بندی برق در ماه رمضان به کار می گیریم و امیدواریم که همه شهروندان از این وضعیت راضی باشند.

پس از خسارت هایی که گروه های مسلح تروریستی به مراکز و ایستگاه های برق رسانی در سوریه وارد کردند، وزارت برق این کشور برق مناطق مختلف را جیره بندی کرده به طوری که مناطق ساحلی سوریه و منطقه میانه، 4 ساعت قطعی برق دارند و دو ساعت برق آنان وصل می شود ولی دمشق و ریف دمشق، 3 ساعت برق دارند و3 ساعت برق آنان قطع می شود.

در تازه ترین حملات از این نوع، گروه های مسلح مستقر درحومه شمالی حماه در اقدامی که نقض "توافق مناطق کاهش تنش آستانه" به شمار می رود، روز جمعه ایستگاه تولید برق محرده را با گلوله های خمپاره هدف قرار دادند.


215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها