گزارش صهیونیستها از عادی سازی روابط با کشورهای عربی

گزارش صهیونیستها از عادی سازی روابط با کشورهای عربی
يکشنبه 7 خرداد 1396 - 11:26

گزارش های محافل رژیم صهیونیستی از سفر شاهزادگان و ثرونمندان کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به فلسطین اشغالی از طریق قبرس پرده برداشت.

العالم - فلسطین

گزارش اساف جیبور خبرنگار صهیونیست که در مطبوعات رژیم صهیونیستی منتشر شده است، از میزان عادی سازی بی سر و صدای روابط بین این رژیم و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس پرده برداشته شده است.

در این گزارش تحقیقی آمده است: مهمترین جنبه های عادی سازی روابط بین دوطرف، گردشگری پزشکی شاهزاده گان و ثروتمندان عرب حوزه خلیج فارس در "اسرائیل" و گشوده شدن بازارهای کشورهای عرب این حوزه به روی شرکت های اسرائیلی است.

در این گزارش که سایت عربی 21 آن را ترجمه کرده، آمده است: اعراب حوزه خلیج فارس بویژه خاندان حاکم و ثروتمندان از طریق قبرس برای سفر درمانی به "اسرائیل" می روند.

براساس این گزارش، مراجع صهیونیستی هماهنگی سفر آنها به اراضی اشغالی برای درمان و انتقال به بیمارستان را برعهده دارند. شاهزاده گان و ثروتمندان عرب حوزه خلیج فارس مستقیما از فرودگاه بن گورین به بیمارستانها منتقل می شوند.

این گزارش آورده است: یک شاهزاده بحرینی 50 ساله اخیرا از طریق قبرس به فرودگاه بن گورین رفته و به بیمارستان رمبام در شهر حیفا منتقل شده است. وی بعد از عمل جراحی و طی کردن دوره نقاهت به بحرین بازگشته است.

این گزارش با اذعان به سفر شاهزدگان از کشورهای عربی به اراضی اشغالی فلسطین، می افزاید: "شمار زیادی از شاهزادگان عرب حوزه خلیج فارس به خاطر وجهه خوب اسرائیل در زمینه پزشکی، به اسرائیل می روند."

این گزارش تحقیقی نشان داد که شرکات های صهیونیستی نیز در سایه روابط خود با شرکت های آمریکایی در بازارهای کشورهای عرب حوزه خلیج فارس آزادانه کار می کنند و مسئولان این کشورها با وجود آگاهی از این مسئله، چشم خود را به روی آن می بندند.

6

پربیننده ترین خبرها