مردی که ترامپ، کورکورانه به او اعتماد دارد

مردی که ترامپ، کورکورانه به او اعتماد دارد
دوشنبه 8 خرداد 1396 - 13:40

در پی آغاز تحقیقات پلیس فدرال دربارۀ رابطۀ مشاور و داماد یهودیِ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد که کورکورانه به جرد کوشنر اعتماد دارد.

العالم آمریکا

به نوشتۀ روزنامۀ نیویورک تایمز، دونالد ترامپ گفت: خدمت های جرد به کشور، در حد عالی است، او از تسلط بالایی برخوردار است و میلیاردها دلار برای کشور جذب خواهد کرد.

ترامپ افزود: او مرد خوبی است و من کورکورانه به او اعتماد دارم.

این در حالی است که روزنامۀ واشنگتن پست، پیش از این به نقل از مسئولان آمریکایی که از داده های اطلاعاتی سازمان اطلاعات آمریکا باخبر شده بودند، نوشت که کوشنر در اوائل سال 2016، در برج ترامپ در نیویورک، با سرگئی کیسلیاک سفیر روسیه دیدار کرد تا کانالی محرمانه برای ارتباط میان مسکو و ستاد انتخاباتی ترامپ ایجاد کند که از این طریق، میان روسیه و آمریکا ارتباط برقرار کند.

"جیمی گوریلیکت" وکیل کوشنر، در واکنش به انتشار این خبرها اعلام کرد که کوشنر برای پاسخ به هر سئوالی که سازمان اطلاعات و کنگره دربارۀ اتهامات مطرح شده داشته باشند، آمادگی دارد.

سازمان اطلاعات آمریکا، پیش از این، روسیه را به دخالت در روند انتخابات آمریکا متهم کرده بود، اما دیمتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهور روسیه، این ادعا را رد کرده بود.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها