مک‌کین: تهدید پوتین از داعش جدیتر است!

مک‌کین: تهدید پوتین از داعش جدیتر است!
سه شنبه 9 خرداد 1396 - 08:07

جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه در اظهاراتی عجیب ادعا کرد ولادیمیر پوتین در قیاس با داعش، تهدیدی مهم‌تر محسوب می‌شود.

العالم - آمریکا
 

به نقل از رویترز؛ جان مک‌کین، سناتور جمهوری‌خواه در اظهاراتی عجیب ادعا کرد ولادیمیر پوتین – رئیس‌جمهور روسیه – برای امنیت جهان در قیاس با گروه تروریستی داعش، تهدیدی جدی‌تر است. وی همچنین هشدار داد سنا به دلیل مداخله ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا، به دنبال تحریم مسکو خواهد بود.
مک‌کین که یکی از سناتورهای ارشد کنگره در حوزه سیاست خارجی محسوب می‌شود، این اظهارات را در مصاحبه‌ای در استرالیا مطرح کرد. وی در مصاحبه خود با یک شبکه تلویزیونی استرالیا مدعی شد: «فکر می‌کنم او (پوتین) مهم‌ترین تهدید است؛ حتی مهم‌تر از داعش.»
وی همچنین مدعی شد گرچه شواهدی وجود ندارد که نشان دهد روس‌ها در تغییر نتیجه انتخابات آمریکا به موفقیت دست یافته باشند، آن‌ها برای تغییر نتیجه چندین انتخابات، از جمله انتخابات اخیر فرانسه تلاش کردند.
وی که ریاست کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا را نیز بر عهده دارد در ادامه اظهارات خود مدعی شد: «روس‌ها را بزرگترین چالشی می‌بینم که هم‌اکنون با آن مواجه هستیم... پس باید تحریم‌ها را افزایش دهیم و امیدوارم وقتی از تعطیلاتمان بازگردیم، سنا طرح تحریم روسیه را در دستور کار خود قرار دهد و جرایم دیگری را برای رفتار روسیه تصویب کند.»

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها