هشدار روزنامه قطری به حریف پرسپولیس در آسیا

هشدار روزنامه قطری به حریف پرسپولیس در آسیا
سه شنبه 9 خرداد 1396 - 13:26

رسانه های قطری در آستانه دیدار برگشت پرسپولیس مقابل لخویا در چارچوب مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به لخویا هشدار جدی دادند.

العالم ـ ایران

تیم های فوتبال پرسپولیس و لخویا قطر در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۳:۳۰ امروز در قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

برهمین اساس روزنامه الرایه قطر در شماره امروز خود به تفصیل شرایط این بازی و نحوه صعود تیم ها به مرحله یک چهارم نهایی پرداخته است.

در بخشی از این گزارش درباره پرسپولیس آمده است: صحبت درباره قدرت خط حمله لخویا نباید باعث نادیده گرفتن خط دفاع شود چرا که ضد حمله برای پرسپولیس در این شرایط حساس می تواند کلیدی باشد بخصوص اینکه تیم پرسپولیس بازیکنانی دارد که این روش را به خوبی پیاده می کنند؛ همانند مهدی طارمی که توانسته تاکنون ۶ گل برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند.

در این گزارش همچنین به جنگ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس با جمال بلماضی سرمربی لخویا برای پیروزی در این مسابقه و حفظ اعتبارشان اشاره شده بخصوص اینکه لخویا تنها نماینده قطر در این مرحله از مسابقات محسوب می شود.
در یک شب از ماه مبارک رمضان تیم فوتبال لخویا امروز به دنبال آخرین فرصت برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا،است تا بتواند با گذر از شاگردان برانکو در ورزشگاه جاسم بن حمد در السد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
بنابراین می توان تخمین زد که تیم لخویا از شانس بالاتری برای پیروزی در این دیدار برخوردار باشد. به خصوص که در بازی رفت تیم پرسپولیس به دلیل مجازات های اعمال شده پس از بازی با الوحده در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مجبور شد بدون تماشاگر مقابل لخویا بازی کند و این موضوع می تواند در بازی برگشت تا حد زیادی به نفع این تیم باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها