ویدیو ... اگر اف 35 آمریکا و سوخو 35 روسیه رو به رو شوند چه می‌شود؟

سه شنبه 9 خرداد 1396 - 19:18

یک روزنامۀ آمریکایی به ارتش کشورش دربارۀ عواقب رویارویی با جنگنده های روسی هشدار داد.

العالم آمریکا

روزنامه نشنال اینترست آمریکا درباره عواقب رویارویی جنگندۀ اف 35 آمریکا با همتای روسی خود سو 35 هشدار داد و نوشت: جنگنده های آمریکایی از چنین جنگ هایی سالم بیرون نخواهند آمد.
نشنال اینترست با استناد به نظرات تعدادی از کارشناسان گزارش داد: ارتش های کشورهای مختلف جهان جنگندۀ سو 35 روسیه را به علت برخورداری از سیستم های راداری و فنی پیشرفته، موتورهای به روز رسانی شده و ساختار و طراحی جدیدش خریداری خواهند کرد ولی آمریکا جنگنده ای مشابه جنگندۀ سو 35 بجز جنگندۀ اف 35 ندارد در حالی که نمی توان اف 35 را جنگنده ای پیشرفته نامید.
این روزنامه آمریکایی درباره نتیجۀ رویارویی احتمالی 4 جنگندۀ اف 35 با 4 جنگندۀ سو 35 نوشت: خلبانان آمریکایی پیش از آنکه از نسل جدید جنگنده های اف 22 برای نجات یافتن از حملۀ جنگنده های سو 35 درخواست کمک کنند، بی شک ترجیح خواهند داد که مسیر پرواز خود را تغییر بدهند و میدان جنگ را ترک کنند.
نشنال اینترست نوشت: اگر جنگندۀ اف 35 مجبور به رویارویی با جنگندۀ سو 35 شود، هیچ وسیله جنگی بجز سیستم پنهان کردن خود از رادار، سیستم پارازیت، انجام حرکت های فریبکارانه و دور شدن از تیررس جنگندۀ دشمن در اختیار نخواهد داشت؛ زیرا جنگندۀ اف 35 در شرایط رویارویی مستقیم بسیار ناتوان است. 
این روزنامه در گزارشی مبتنی بر نظرات کارشناسی خود نوشت: جنگندۀ اف 35 گذشته از اینکه از قدرت رویارویی با جنگنده های دشمن فرضی برخوردار نیست، در ارتفاع زیاد از سرعت و قدرت کافی برخوردار نیست و فاقد موشک های هوا به هوای کافی و لازم است.
نشنال اینترست در پایان گزارش خود نوشت: ما از این مبحث نتیجه می گیریم که خلبانان جنگنده های اف 35 باید از رویارویی مستقیم با جنگنده های روسیه به هر قیمتی که باشد، خودداری کنند. 

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها